minoo
Üye
Nedenmiş o?
Nedenmiş o?
Bi şey dicem ama gülmeyin. Ben anket seçeneklerinin ikisinin de evet olduğunu şimdi farkettim.




HiçNedenmiş o?
TamamBi şey dicem ama gülmeyin. Ben anket seçeneklerinin ikisinin de evet olduğunu şimdi farkettim.
İşte bunlar hep yargısız infazBi şey dicem ama gülmeyin. Ben anket seçeneklerinin ikisinin de evet olduğunu şimdi farkettim.

Olmaz mı abiAnket mi varmış

Kesinlikle. %100 memnuniyetNe kadar demokratik bi anket![]()

Daha da demokratik bir anket olabilmesi için bi kaç seçenek daha ekleyeyim diyorum ja ve si nasılKesinlikle. %100 memnuniyet![]()

Harika.Daha da demokratik bir anket olabilmesi için bi kaç seçenek daha ekleyeyim diyorum ja ve si nasıl![]()
Çabuk harun görmedenBence no olmalı.

harun abla geliyor kaçın![]()

Bi şey dicem ama gülmeyin. Ben anket seçeneklerinin ikisinin de evet olduğunu şimdi farkettim.

