arkadaslar ben de casper var yedek bılgısayarım onun hdd sı cok ısınıyor ve wın7 ultımate kurulu bende harıcı hdd me wın7 professıonal kurucam laptobun kasasını acıp ıstedıgım zaman kendı hdd demı takıcam ıstedıgım zaman kendı hdd mı takıcam yanı usb ıle kullanmıcam ben kendı hdd me nasıl kurcam normal format atmak gıbı harıcımı bılgısayarın ıcıne takıp ısletım sıstemınımı kurcam yoksa bılgısayar acıkken takıp baska sekıldemı kurcam yardım edın ayrıca eger harıcı hdd mı bılgısayarın ıcıne takıp format attınktan sonra bılgısayarımdakı dıger programlar dosyalar sılınırmı bılgısayarın hdd sınde kı dosyalar yanı