keremerson ile akula kardeslerim:
tabiki olmaz bu program sizlerde
birninizi telefonu n70 öbürünün 6630 ve bunlarin ikiside s60v2 ama bu program s60v3 icinyani ikinizdede olmamasi normaldir! benede olmayacagini biliyorum...
ama proramin ne yapdigini hala anlayamadim![]()

:?sl?k:?sl?kGgggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooodddddddddddddd

insallah anlamisindir kardesimhmm:?sl?k:?sl?k

haklisin kardesim insan sinir olmaya basliyo...yapmayın lunu artık yaa![]()
bisey degil sen sagolsinanlaıdm anladım saolasın![]()
![]()
haklisin kardesim insan sinir olmaya basliyo...

