Resimler .gif olduğundan mütevellit hem yetersiz hemde masaüstü performansını düşürüyor. Ama yapabileceğimiz çok birşey yok. Gerçek live wallpaper işletim sisteminin bir parçası gibi çalışıp sistemi yormuyor. Bada 2'de olurmu bilmem, çokta gerekli olduğunu düşünmüyorum aslında fakat bazı arkadaşlar hevesle bekliyorlar. Belkide gelir.