2009 yılınız kutlu olsun arkadaşlar 2009
Beyler 2009unuzu kutlar esenlikler dilerim ancak sizden 2 isteğim var
1.Türkçemize çok ingilizce kelime karışmış bildiğiniz gibi mesela çoğu kişi "iyiki dodun" yerin "happy bird day" diyor.
2. "slm","nbr","pff","nplm" gibi kelimeler yerine "selam" "naber" "öff" "napalım" de daha iyi olur......
ÖZET:
DİLİNİ KORU TÜRKÇENİ KAYBETME