Hangisini almalıyım

Hangisini almalıyım

  • Nokia C7 + FujiFilm S2500

    Kullanılan: 10 47.6%
  • Nokia N8

    Kullanılan: 11 52.4%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fotoğraf makinesi taşımak bana hantallık geir tabi bu benim kendi düşüncem.N8 ile de gayet iyi resimler çekebilirsin hem gündüz hem gece tabi fotoğraf makineleri kadar kaliteli olmayabilir ama bilgisayara o resmi attığında fotoğraf makinesinden bi eksiği kalmıyo inan bana.Tabi karar senin C7 de tip olarak filan çok hoş bi telefon bana fotoğraf makinesi taşımak zor gelmez dersen C7 ve makine almak da mantıklı bi tercih
 

knight99

Üye
Kardesim N8 al bence gayet kaliteli bir telefon....
 

pRime.

Üye

+1000


----------Eklendi @ 09:31:03 ---------- Yazıldı @ 09:28:17 ----------


Orda samsung pixon veya xperia olsaydı o telefonları önerirdin makine yerine. Eminim buna.


----------Eklendi @ 09:34:13 ---------- Yazıldı @ 09:31:03 ----------


Senin sorunun ne bu nokia'yla? Donanım haberdeki videolar yanlı çekilmiş videolar bi kere. Bekleme ekranında donma sorunu olmadığı defalarca kanıtlandı daha neyin derdindesin?
 
O yüzden değilmi bende kullanınca aynı sorunlar çıkıyor

----------Eklendi @ 19:47:16 ---------- Yazıldı @ 19:46:45 ----------

O yüzden en iyi haber dalgası seçildi...
 

pRime.

Üye

O yüzden değilmi bende kullanınca aynı sorunlar çıkıyor


----------Eklendi @ 19:47:16 ---------- Yazıldı @ 19:46:45 ----------

O yüzden en iyi haber dalgası seçildi...


Boş konuşmayı bırakırsın umarım FANDROID seni!


----------Eklendi @ 09:55:43 ---------- Yazıldı @ 09:47:24 ----------


Bu da pr 2.0'da alacak hali:
 
Orda adam ortadaki tuşla ilerletio kinetik kaydırma yapması lazım bu 1...2.cisi nokıa kendisini düzeltse hemen bir tane nokıa alırım...1 ay telefonu bende kullandım aynı sorun bende niye çıktı acaba
 

pRime.

Üye

Orda adam ortadaki tuşla ilerletio kinetik kaydırma yapması lazım bu 1...2.cisi nokıa kendisini düzeltse hemen bir tane nokıa alırım...1 ay telefonu bende kullandım aynı sorun bende niye çıktı acaba

Zaten ondan bahsediyorum tuşla tek kasma olmuyo. Kaydırma yapmasına gerek yok! Onun için boş konuşma. Kullandım diye de yalan konuşma, dh'nin saçma sapan videolarını izleyip atıp tutma...
 

Uruloki

Üye
ya donanımhaberin eski modlarından biri ki banladı kendisi bunları dedi diye adamın dediği şu admin mod alacak kabul edilene diyor ki android ne olursa olsun öv bunu bizim ki görüyor ve ayıptır tarzında konu açıyor ve yapılan karşılaştırmalarda hep androidcilerin haksız olduğunu gösteriyor ve sonunda banlanıyor ee siz buna ne diceksiniz daha geçen konu açtı editör portalda önemli olan cpu değil diye sistem nasıl kullanıyor hemen fandroidler bastı konuyu yok katılmıyorum yok öyle olmaz bırakın artık bu işleri geçin bunları
 

pRime.

Üye

Bu kişi mobilbekçisi değil miydi?
 

Uruloki

Üye
isim vermek istemedim çünkü ona inanmıyorlar ki ben onunla konuştum bu konuyuda ama işte inanmayan inanmasın
 

pRime.

Üye
isim vermek istemedim çünkü ona inanmıyorlar ki ben onunla konuştum bu konuyuda ama işte inanmayan inanmasın

Bilen bilir onu, birçok yabancı forumda tanınmıştır. Bilmeyenler de fanboy der anca.
 

61semih

Üye
kardeşim senın sorunun ne? neden şahsıma yonelık yorumlar yapıyorsun.neyse bunu ergen olmana verıyorum.
 

pRime.

Üye
Daha geçenlerde bana laf atan adama bak. Gelmiş bana ergen diyo, benim hakkımda konuşma diyo. Noldu acaba? Bu olgunluk gösterisi ne? He bana ergen diyosun ama çoğu mesajım benden büyük olanlarınkinden daha düzgün ve olgunca yazılmıştır. Konuyu uzatmak değil amacım ama bana ergen demek ne kazandırdı çok merak ediyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
6
Görüntüleme
761