4PuNiSHeR
Üye
Fotoğraf makinesi taşımak bana hantallık geir tabi bu benim kendi düşüncem.N8 ile de gayet iyi resimler çekebilirsin hem gündüz hem gece tabi fotoğraf makineleri kadar kaliteli olmayabilir ama bilgisayara o resmi attığında fotoğraf makinesinden bi eksiği kalmıyo inan bana.Tabi karar senin C7 de tip olarak filan çok hoş bi telefon bana fotoğraf makinesi taşımak zor gelmez dersen C7 ve makine almak da mantıklı bi tercih
kardesımtamam suanda pıyasada olan telefonlar arasında en ıyı foto ceken n8 kabul ama bır fotograf makınesının yerını alamaz sonucta.alabılmesı ıcın fot.makınesının butun donanımlarının o telefonda olması gerekıyor.n8den sonra sanırım se arc nın kamerası ıyı 8mp fakat sanırım ıcınde cmos sensoru var telefonda
Abicim amma çok güveniyosunuz şu nokıa ya artık eski nokıa yok artık tabanlar değişti symbian 3 müş telefonda nette gezerken bekleme ekranlarında sorunlar var telefonun kendisinin açınıp kapandığına şahit olabiliyorsun...Detaylı inceleme dersen Donanum haber cep telefonları videolardan n8 ve c7 videolarını izleyip dediğimi anlayacaksın...Bu devirde nokıa alınmaz bak sonra pişman olursun
O yüzden değilmi bende kullanınca aynı sorunlar çıkıyor
+1000
----------Eklendi @ 09:31:03 ---------- Yazıldı @ 09:28:17 ----------
Orda samsung pixon veya xperia olsaydı o telefonları önerirdin makine yerine. Eminim buna.
----------Eklendi @ 09:34:13 ---------- Yazıldı @ 09:31:03 ----------
Senin sorunun ne bu nokia'yla? Donanım haberdeki videolar yanlı çekilmiş videolar bi kere. Bekleme ekranında donma sorunu olmadığı defalarca kanıtlandı daha neyin derdindesin?
O yüzden değilmi bende kullanınca aynı sorunlar çıkıyor
----------Eklendi @ 19:47:16 ---------- Yazıldı @ 19:46:45 ----------
O yüzden en iyi haber dalgası seçildi...
Orda adam ortadaki tuşla ilerletio kinetik kaydırma yapması lazım bu 1...2.cisi nokıa kendisini düzeltse hemen bir tane nokıa alırım...1 ay telefonu bende kullandım aynı sorun bende niye çıktı acaba
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Boş konuşmayı bırakırsın umarım FANDROID seni!
----------Eklendi @ 09:55:43 ---------- Yazıldı @ 09:47:24 ----------
Bu da pr 2.0'da alacak hali:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Orda adam ortadaki tuşla ilerletio kinetik kaydırma yapması lazım bu 1...2.cisi nokıa kendisini düzeltse hemen bir tane nokıa alırım...1 ay telefonu bende kullandım aynı sorun bende niye çıktı acaba
ya donanımhaberin eski modlarından biri ki banladı kendisi bunları dedi diye adamın dediği şu admin mod alacak kabul edilene diyor ki android ne olursa olsun öv bunu bizim ki görüyor ve ayıptır tarzında konu açıyor ve yapılan karşılaştırmalarda hep androidcilerin haksız olduğunu gösteriyor ve sonunda banlanıyor ee siz buna ne diceksiniz daha geçen konu açtı editör portalda önemli olan cpu değil diye sistem nasıl kullanıyor hemen fandroidler bastı konuyu yok katılmıyorum yok öyle olmaz bırakın artık bu işleri geçin bunları
isim vermek istemedim çünkü ona inanmıyorlar ki ben onunla konuştum bu konuyuda ama işte inanmayan inanmasın
kardeşim senın sorunun ne? neden şahsıma yonelık yorumlar yapıyorsun.neyse bunu ergen olmana verıyorum.
+1000
----------Eklendi @ 09:31:03 ---------- Yazıldı @ 09:28:17 ----------
Orda samsung pixon veya xperia olsaydı o telefonları önerirdin makine yerine. Eminim buna.
----------Eklendi @ 09:34:13 ---------- Yazıldı @ 09:31:03 ----------
Senin sorunun ne bu nokia'yla? Donanım haberdeki videolar yanlı çekilmiş videolar bi kere. Bekleme ekranında donma sorunu olmadığı defalarca kanıtlandı daha neyin derdindesin?
kardeşim senın sorunun ne? neden şahsıma yonelık yorumlar yapıyorsun.neyse bunu ergen olmana verıyorum.
Pardon amca saygıda kusur mu ettik?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?