Öneri hangilerini çalıştırır ?

    Konu Sahibi
hangilerini çalıştırır ?
İşlemciIntel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.06GHz3,8
Bellek (RAM)2,00 GB4,3
GrafiklerATI Radeon HD 4300/4500 Series3,6
Oyun grafikleri1279 MB Toplam kullanılabilir grafik belleği5,8
[TBODY] [/TBODY]


arkadaşlar sistem bilgilerim yukarıda yazıyor . acaba hangi oyunları kasmadan oynarım ?

şimdiden cevaplayan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
2011 ve öncesinde çıkan oyunları açar genelleme yaptım tabi düşük grafikli 2012-2013 oyunlarıda açar çok iyi değil özellikleri o yüzden fazla ağır oyunlara yüklenme
 

kfahaa

Üye
Masaüstüyse ekran kartı ve ram al gerisi iyi
 

kfahaa

Üye
p4 iyimi le ?
Ram iş görür asıl ekran kartıyla işlemci alması hayrına olur ama lga 775 se anakart alır işlemciyi yoksa komple bilgisayarı değiştirmesi lazım
2 gb ram neye yetecek ram alsın önce
 

kfahaa

Üye
kürekle vururum hee ekrn kartı ve ram alsın yeter o na
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
kürekle vururum hee ekrn kartı ve ram alsın yeter o na
Kardeşim bak adamı mağdur edecen p4 le güncel oyunları gine oynayamaz p4 le darboğazsız çalışacak en güncel kart ati hd4850 dir bundan sonrası hiçbir fayda etmez o işlemciye
Bende var p4 2gb ramlı kasa ondan biliyorum p4 günümüz için tam bir faciaBide adam ne oynayabilirim demiş ne lazım dememiş ki
 
Tepkiler: kfahaa

kfahaa

Üye
oyun oynar yazsaydı o zaman
kardeş sen @coniisiycey bakma google a can you run it yaz istediğin oyunun kaldırıp kaldırmayacağına bak
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
oyun oynar yazsaydı o zaman
kardeş sen @Sconiiycey bakma google a can you run it yaz istediğin oyunun kaldırıp kaldırmayacağına bak
la git o site tam facia gözünü seveyim böle şeylerle gelme bana Ben 5-6 senelik bilgisayar tecrübeme mi güveneyim sana mı ?O site kağıt üstünde yazanla senin özelliklerini karşılaştırıyor ama o kağıtta yazanın daha alt modeli çok rahat açıyor o oyunu
 

kfahaa

Üye
la git o site tam facia gözünü seveyim böle şeylerle gelme bana Ben 5-6 senelik bilgisayar tecrübeme mi güveneyim sana mı ?
o site idare eder ayrıca 5 yaşımdan beri pc kullanıyorum konu dağılmasın
 

ishak388

Üye
yeni oyunları grafiklerini düşürüp açar tabi masa üstüyse
 
Tepkiler: kfahaa
    Konu Sahibi
dostlar sakin olun
 
Tepkiler: kfahaa