Casdee
Üye
Hangi Üniversite,Hangi Bölüm
Öncelikle herkese Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Şimdi 11.Sınıf bitti ve seneye sınavlara gircem.
Sayısal bölümde okuyorum.Sizden öneri bekliyorum.
Büyük ihtimal mühendislik seçeceğim.Bilgisayar'a ilgim ve bilgim baya fazla elektronik ve mekatroniğede ilgim fazla sınavdan 420-460 civarı almayı planlıyorum inşallah.
Benim için ileride meslek olanakları fazla boşta kalmayacağım üniversite ve bölüm önerilerinizi bekliyorum.
Şimdi 11.Sınıf bitti ve seneye sınavlara gircem.
Sayısal bölümde okuyorum.Sizden öneri bekliyorum.
Büyük ihtimal mühendislik seçeceğim.Bilgisayar'a ilgim ve bilgim baya fazla elektronik ve mekatroniğede ilgim fazla sınavdan 420-460 civarı almayı planlıyorum inşallah.
Benim için ileride meslek olanakları fazla boşta kalmayacağım üniversite ve bölüm önerilerinizi bekliyorum.


