Hangi Üniversite,Hangi Bölüm

Sponsorlu Bağlantılar

Casdee

Üye
    Konu Sahibi
Hangi Üniversite,Hangi Bölüm
Öncelikle herkese Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Şimdi 11.Sınıf bitti ve seneye sınavlara gircem.
Sayısal bölümde okuyorum.Sizden öneri bekliyorum.
Büyük ihtimal mühendislik seçeceğim.Bilgisayar'a ilgim ve bilgim baya fazla elektronik ve mekatroniğede ilgim fazla sınavdan 420-460 civarı almayı planlıyorum inşallah.
Benim için ileride meslek olanakları fazla boşta kalmayacağım üniversite ve bölüm önerilerinizi bekliyorum.
 


Criver

Üye
Öncelikle herkese Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Şimdi 11.Sınıf bitti ve seneye sınavlara gircem.
Sayısal bölümde okuyorum.Sizden öneri bekliyorum.
Büyük ihtimal mühendislik seçeceğim.Bilgisayar'a ilgim ve bilgim baya fazla elektronik ve mekatroniğede ilgim fazla sınavdan 420-460 civarı almayı planlıyorum inşallah.
Benim için ileride meslek olanakları fazla boşta kalmayacağım üniversite ve bölüm önerilerinizi bekliyorum.
Bende Senle Aynı Durumdayım Ben Tıp Düşünüyorum Kesin iş bence :D
 

Casdee

Üye
    Konu Sahibi
Ben tıptan nefret ediyorum bence çok pis iş :)
 
Grand63

Grand63

Üye
Kim 6 sene daha stres çekmek ister ki TIP okuma öyle kolay degil gençler TIPba giderseniz bi 6 sene daha LYS YGS ye çalıştıgınız gibi çalışmanız gerekiyor
 
ismailozcn

ismailozcn

Üye
Öncelikle herk
ese Hayırlı Ramazanlar dilerim.
Şimdi 11.Sınıf bitti ve seneye sınavlara gircem.
Sayısal bölümde okuyorum.Sizden öneri bekliyorum.
Büyük ihtimal mühendislik seçeceğim.Bilgisayar'a ilgim ve bilgim baya fazla elektronik ve mekatroniğede ilgim fazla sınavdan 420-460 civarı almayı planlıyorum inşallah.
Benim için ileride meslek olanakları fazla boşta kalmayacağım üniversite ve bölüm önerilerinizi bekliyorum.

aynı durumdayız benimde bilgisayara ilgim var fakat her sene bilgisayar ve elektronikten binlerce kişi mezun oluyor ve piyasada bu meslekten çok kişi var iş bulmak bu yüzden bence zor bulursan da daha az ücretle çalışırsın.

Ben Çankaya Üni. mekatronik mühendisliğini istiyorum geleceğin mesleklerinden deniyor hemde .
Ankara'da yaşıyorum Ankara'daki devlet üniversitelerinde yok özellerde var Çankaya mekatronik tam burslu için ilk 55 bine girmen lazım.
 

Casdee

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayar mühendisliğini ya güzel üniversitede okucan yada hiç okumıcan
 

Ulu64

Üye
Dereyi gormeden 420-460 alacam demeyin En az kac alabilcekseniz ona gore arayin mesela bnde 12. Sinifim(yeni gectim) en fazla alacagim 380 :D
 


Üst Alt