el mago
Üye
Hangi Telefonu Önerirsiniz?
arkadaşlar öncelikle merhaba. yaklaşık 2 yıldır kullandığım 5800 XM'i elimden çıkararak yeni bir telefon almak istiyorum. Şöyle çok da pahalı olmayan, android vs. işlemcili bir telefon arıyorum. 800 liraya kadar çıkabilirim sanırım.
genel olarak hangi modelleri tavsiye edersiniz? aslında blackberry falan almak istiyorum lakin çok pahalı; en azından bir öğrenciye göre.
huawei u8800 ideos x5'e şöyle bir göz attım. sağlam cihaza benziyor ancak çevremde kullanan olmadığı için referans alamadım. burada kullanan arkadaşlar varsa telefon hakkındaki fikirlerini duymak isterim.
şimdiden teşekkürler.
genel olarak hangi modelleri tavsiye edersiniz? aslında blackberry falan almak istiyorum lakin çok pahalı; en azından bir öğrenciye göre.
huawei u8800 ideos x5'e şöyle bir göz attım. sağlam cihaza benziyor ancak çevremde kullanan olmadığı için referans alamadım. burada kullanan arkadaşlar varsa telefon hakkındaki fikirlerini duymak isterim.
şimdiden teşekkürler.

