Telefon Tavsiyesi Hangi telefonu alsam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hangi telefonu alsam
Arkadaslar 2 sene sonra tel alcam max fiyat 1600 felan acaba ne alsam ios os mu benim aklimda note 2 var ki o zamana kadar beya bi ucuzlar siz ne dersiniz bide yorumlarinizda sebeplerinide aciklarsaniz sevinirim ve dikkat 2 sene sonra alicam
 
2 sene sonra alicagin telefon icin tavsiye mi bekliyosun
 
2 sene sonra 3.0 Ghz işlemcili WP 9 çıkar kardeşim. O yüzden şimdiden birşey söylemek erken olur. Zamanı gelince ben sana tavsiye de bulunurum.
 
    Konu Sahibi
Agzini hayir ac yahu bu arada bu sozunu hatirlatcam 2 sene sonra
 

acuxx

Üye
daha yarına çıkacağım meçhul be kardeşim, ama hadi yorum olsun glaxy VI veya lumia ya bak
 
2 sene sonra ölmüş olabilirim

- - - Eklendi - - -

prestige lere verdiğim paralar mermi olarak geri dönebilir bana 2 sene sonra
 
    Konu Sahibi
Yasayip gorcez ya da goremiycez


Gerci ben daha gencim
 
bende yeni telefon alacağım.
3ay önce başladım araştırmaya kararımı vermiştim.
şimdi tekrar bakıyorum aynı paraya karar verdiğim telefonun özelliklerinden çok daha üstün telefon alabiliyorum.
bu dediğim 3 ay içinde oluyor sen 2 sene sonrasını düşünüyorsun.
 
Kusura bakmayın ama çok saçma bi konu olmuş..
 
Bence sımdıden arastırmaya baslama alacagın zaman arastır daha faydalı olur
 
Bence sımdıden arastırmaya baslama alacagın zaman arastır daha faydalı olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...