Hangi Telefon Daha Akıllı ?!

  • 19 Eylül 2013
  • 1004 Okunma
  • 27 Cevap

  1. Az önce bir haber sitesinde bu başlığı gördüm. "Hangi telefon daha akıllı?" diye bir haber. Ama haber içeriğinde telefonları ağırlıklarına en boy ölçülerine ekran kalitelerine göre filan değerlendirmiş. Tipik yüzeysel habercilik anlayışı bence. Peki gerçekten de hangi telefon daha akıllı? Madem bunlara akıllı telefon diyoruz, en akıllısı hangisi? Herşey ekran kalitesi, hafıza yada en boy ölçüleri midir? Yetenekleri ve hayatımıza kattığı yararlar bakımından değerlendirmek gerekmez mi? Böyle baktığımızda sizce de en akıllısı hangisi?
     


    Yazan: maydinmaydin
  2. hangisi daha akıllı diye bişi yok hepsi akıllı. tek farkları donanımlar.
     
  3. Bazen Akıllı telefonlar arasında beyinsiz de çıkabiliyor :kop2:
     
    maydinmaydin ve memojk07 bunu beğendi.
  4. kesinlikle :bira:
     
  5. hangisi akilli dersen s4 bence cunku sensorler cok kolaylik sagliyo
     
  6. Bu habercilerden daha akıllı oldukları kesin
     
  7. sanırım s4deki tüm sensörler g2dede var? + olarak sd800 adreno330 fhd 5.2" ???
     
  8. g2 yi o kadar incelemedim donanimini bile bilmiyom daha tasarimi gordum sadece bildigim cihazi solemek icin s4 ornegini verdim
     
  9. şarjı eve gelene kadar bitmeyen telefon akıllıdır :ehe
     
    maydinmaydin ve DenizhaNq bunu beğendi.

  10. anladım ben dirke s4 diyince bi an fanboy sandım bende biraz aşırı yazmışım :))
     
    Samet.25 bunu beğendi.
  11. .d samsung kullaniyom ama butcem icin yoksa samsungdan cok sogudum her markaya cihaza objektif yaklasiyom hepsinin ayri ayri guzelligi ozelligi var sonucta bide sanki marka bizimmis gibi savunmayida sacma buluyom .d
     
  12. valla ben telefonumu sonuna kadar destekliyorum mesela navigasyon konusunda en stabil nokialar şimdi ise lumialar çalışıyor tabi bu benim görüşüm. Translator yazılımı kameradan dil çevrisi yapıyor ve başka telefonlarda görmedim bunu. Resim aktarımı için Photo beamer ne kadar yüksek kalite olmasada zor anlar için gayet kullanışlı olabiliyor. Rehber ve rehber aktarımını düşünürsek verilerimi aktar karşı telefonun rehberini olduğu gibi saniyeler içinde çekebiliyor. Rehbere mail Facebook ve twitter ekleyip tümleşik olarak kullanabilirsiniz ve mesajlarda sohbet bölümü telefona dahili olduğu için çok kullanışlı (gelişmesi gereksede güzel) telefonumdaki gece çekim performansınıhiç bir telefonda görmedim çok başarılı. Şuana kadar bu telefon da hoşuma gitmeyen tek şey şarj. Donanım diyorsunuz ya akıllı telefonlar için örneğin işlemci donanımı kullanabilmek için bir de yazılım en önemlisi örneğin android çoklu çekirdek destekleyen bir işletim sistemi değil o telefonun hızlanması için 8 çekirdek olsa ne olur 10 çekirdek olsa ne olur sonuçta işlemci 1.6 ghz ise telefonun hızı odur ama Windows Phone çoklu çekirdeği destekliyor yani benim 920m hem s4 ten hem note 2 den hemde xperia z den hızlı. Bunların aksini iddia eden var mı ki??
     
    Son düzenleme: 19 Eylül 2013
  13. Haşa ve kella. :D
     
    maydinmaydin bunu beğendi.
  14. csH

    csH
    tabiki de benimki:10numara:
     
  15. Yedek batarya taşıtmayan ve her işimizi kolaylıkla yapabilmemizi sağlayan her telefon akıllı telefondur :spr
     
    maydinmaydin bunu beğendi.
  16. Ne demişler,
    İşte Bu ! LUMIA ...
     
  17. Yeahhh ozaman benim eski nokia 500 aynştayn?? :D:D:D:D:D:D:D :ehe
     
    DenizhaNq bunu beğendi.
  18. aynen kral işte o :):):):kop:
     
    DenizhaNq bunu beğendi.

  19. Ama akıllı diyince şimdi ne biliyim telefona usb le beyin.bağlıcak halimiz yok hepsi aynı yani(donanımdan bahsetmiyorum) ama forumda assistan b idi sanırım adı öyle programlar var yardımcı olarak :D
     
  20. napıyormuş yardımcı olupta benm yerime mi konuşuyormuş :D:D:D
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 11:19