Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hangi telefon ? | cevaplarinizi bekliyorum!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
N1C<-lazımdeğil
Üye
Hangi telefon ? | cevaplarinizi bekliyorum!
1) SAMSUNG GALAXY Y
2) NOKİA ASHA 200
3) SONY ERİCSSON X8
4)SONY ERİCSSON TXT
5) BLACKBERRY CURVE 8520
CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM
N1C<-lazımdeğil
Üye
cevap yok mu :S
pRime.
Üye
akıllı telefon oldugu için galaxy y al bence.
N1C<-lazımdeğil
Üye
Yukarı ! Konu düzeltildi arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum
dokunmatik küçük ekran rahat olmuyor internette felan doğru düzgün gezilmiyor. o yüzden büyük ihtimal bbcurve alcam. turkcellde 9,90 diyo ama nasıl anlamadım.
şey yapabilir miyiz mesela bbcurve 400tl yarısını peşin verip yarısı taksit yapsak olur mu ?
yardım lütfen..
ErkanZenger
Üye
galaxy y 256 k renk desteği war bir android için herşeyden kısılmış bir telefon
eger bir android alıcaksan donanımı yüksek olmalı ki android kullandıgını anlıyasın buda bin tl nin kapısıdır
N1C<-lazımdeğil
Üye
karar verdim, bb curve 8520 alıcam
zonewars77
Üye
Galaxy ace oneririm fakat ram yuksek olmali. 168 mb alirsan ancak sos oynarsin bndeki 290mb. Biraz daha bekle hem fiyatlar iner hem de galaxy ace 2 ve plus var. Ace2 768mb ram iceriyor. Plus 512. 512 de marketteki calisan uygulamalarin neredeyse tumunu acar