Hangi telefon ? | cevaplarinizi bekliyorum!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Hangi telefon ? | cevaplarinizi bekliyorum!

1) SAMSUNG GALAXY Y





2) NOKİA ASHA 200



3) SONY ERİCSSON X8



4)SONY ERİCSSON TXT



5) BLACKBERRY CURVE 8520 :alkis


CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM :)
 


N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
cevap yok mu :S
 
pRime.

pRime.

Üye
akıllı telefon oldugu için galaxy y al bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Yukarı ! Konu düzeltildi arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum :oke:
 

forever1907+

Üye
Se x10 mini 350 tl teknosada
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ace kesinlikle olmaz. O paraya degmez. Galaxy y olabilir
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Galaxy Y'nin ekran çözünürlüğü düşük.
Blackberry Curve 8520 al ama bir süre sonra qwerty klavyedene sıkılacaksın.
 
Purgatory-

Purgatory-

Üye
Galaxy y tavsiye ederim arkadaşım kullanıyo çokda memnun tabiki yüksek çözünürlüklu oyun oynamak gibi bi beklentiniz yoksa
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Bütçen ne kadar belki başka önerilerde gelir.
 
Waveman

Waveman

Üye
Galaxy Y
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Bütçen ne kadar belki başka önerilerde gelir.

400tl civarı.. belki 3-4 ay bekleyip 600TL'lik telefon alırım.

---------- Eklendi @ 02:06:15 ---------- Yazıldı @ 01:59:41 ----------

aslında bb curve 8520 bana yeter gibi ama yinede bilmiyorum ..
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
arkadaşlar 2.el iphone 3gs yi 500tl ye bulabilir miyim ?
 
MrExpert

MrExpert

Üye
x10 mini yada bb8520 olabilir...
 
  • Beğen
Tepkiler: N1C<-lazımdeğil
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
x10 mini yada bb8520 olabilir...

dokunmatik küçük ekran rahat olmuyor internette felan doğru düzgün gezilmiyor. o yüzden büyük ihtimal bbcurve alcam. turkcellde 9,90 diyo ama nasıl anlamadım.
şey yapabilir miyiz mesela bbcurve 400tl yarısını peşin verip yarısı taksit yapsak olur mu ?

yardım lütfen..
 

ErkanZenger

Üye
galaxy y 256 k renk desteği war bir android için herşeyden kısılmış bir telefon
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaşlar 2.el iphone 3gs yi 500tl ye bulabilir miyim ?

bulursun ama temiz olmaz 600-650tl ye temizini bulursun


---------- Eklendi @ 12:50:40 ---------- Yazıldı @ 12:49:08 ----------

eger bir android alıcaksan donanımı yüksek olmalı ki android kullandıgını anlıyasın buda bin tl nin kapısıdır
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
karar verdim, bb curve 8520 alıcam :D
 
zonewars77

zonewars77

Üye
Galaxy ace oneririm fakat ram yuksek olmali. 168 mb alirsan ancak sos oynarsin :D bndeki 290mb. Biraz daha bekle hem fiyatlar iner hem de galaxy ace 2 ve plus var. Ace2 768mb ram iceriyor. Plus 512. 512 de marketteki calisan uygulamalarin neredeyse tumunu acar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt