hangi telefon alayım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

remonex7

Üye
    Konu Sahibi
hangi telefon alayım
arkadaşlar n70 kullanıyom yeni bir tel. alıcam n70 kolay bir telfon arıyorum hangisini alayım ve nedenleriyle yazarmısınız
 

pavilion

Üye
ne kadar fiyat düşünüyorsun ona göre tavsiyede bulunalım
 
Durumun müsaitse eğer n82(siyah) almanı tavsiye ederim.eğer bulamazsan al derim
 

remonex7

Üye
    Konu Sahibi
en fazla 650tl
 

eQooo

Üye
n 79 sana göre...
 

remonex7

Üye
    Konu Sahibi
forumu okudum n79 çok ugraşmak gerekiyormuş program yükleme oyun yükleme vb şeylerle
 

Nadir

Emekli Yönetici
kardeşim N82 al kesinlikle tavsiyemdir..
 

vahit31

Üye
kardeş 6600 slide cıkmıs bir incele derim siyahını benım cok hosuma gitti
 
n95gb yakıştırırım n96 da olabilir n96 da biraz indirim yapabilirsen ve zorlarsan olur.en kralları bunlar olmadı n82 al hadi selametle ama telefonlar 2.el alcan ha
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...