Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sivasta 1 hafta kaldım merkezi falan hoşuma gitti istasyon caddesi falan güzel emniyet tokı biraz soğuk şu şehrine gitti orada sivasin dı galiba begendim bu hesap aslında benim değildi bu hesabın esas sahibi benim çok sevdiğim bir arkadaşımdı orada makine okuyor onu ziyarete gitmiştimsen neden önermiyorsun
y n s c n
Üye
Yahu sivasta yaşanmaz ne internet desteği tam nede baska bişey.. Dediğin yerde suşehri yani bizim köy Ben olsam daha farklı yerler tercih ederdim
anılbaran
Üye
önceden izmir yazmıstım vazgectim komple ulkeden gitmek lazım bazı seyleri unutmqk için
enginzz
Üye
Konu Sahibi
bnecede bazı seler unutulmalı yasadıgını bende yasıyorum emın ol arkadasım