Hangi Oyunlar Hangi Telefonda Çalışır (Telefon İşletim Sistemleri ve Ekran Boyutları)

brk_nl

brk_nl

Üye
sagol yıne de guzel anlatım guncelleme lazım ama
 
A1234567A

A1234567A

Üye
    Konu Sahibi
bişey deil
 

frkncakir

Üye
benim teleonum novıa n5000 hangi uzantı acaba ?
 

sterk22

Üye
eee peki nokia 6500 slide hangi seri oluyo kardeş bi cevap yazsan
 
ahmetcup1

ahmetcup1

Üye
paylaşım için saol da bu alıntı bir kere altına alıntı yaz bi..!
 

dumanx144

Üye
Ya aslında bunlara gerek yok nokia kullanıcıları için. Nokianın mağzasına internetten üye olup girip istediğin oyunu telefonundan indirebiliyorsun. Zaten seçimini kendisi yapıyor ama yine de emeğin için saol
 
AKATLI

AKATLI

Üye
çok güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık
 
karsiyaka35

karsiyaka35

Üye
nokıa 510a oyun yüklcemde nasıl yüklicem bi türlü bulamıyorum yardım edin lütfen

--------------- Ekleme ---------------

nokıa 5130 yanlıs yazmısım pardon:hmmm
 
Larismus

Larismus

Üye
bende nokia 5130 xpressmusic var ama hiçbir listede göremedim :s
 
umut_tr_umut

umut_tr_umut

Üye
guncelleyelım !
 
sanalika123

sanalika123

Üye
PayLaşım İçin SağoL ..!:bye2:
 
mabdussamed

mabdussamed

Üye
bilgiler için teşekkürler dostum keşke son çıkan modelleride ekleseydin.
 

biro

Üye
5130 neyde çalışır
 

doantr

Üye
ya abi 6500 slide hngi grupta hçbiyerde yazmıo boşa indirip siliom çğu oyunu
 
kuyrukluvelet26

kuyrukluvelet26

Üye
=) gayet güzel
 

1375mustafa

Üye
5130?
 
ßy.Shadow

ßy.Shadow

Üye
htc touch 2 240x 320 merak edenlere
 

emre93

Üye
çok teşekkür ederim...

--------------- Ekleme ---------------

5130 nerede acaba???
 

hayalet_leon

Üye
mynettki java oyunlara gireblmek için java yükleyebiliyormuyuz?????

--------------- Ekleme ---------------

5800 kullanıyorumm

--------------- Ekleme ---------------

5800 telefonunun mynetteki java oyunları açabilmesi için ne yapmayılım?????
 

emre16535

Üye
2730 a ne yüklücem yeni aldımda
 

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt