Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz?

  • Turkcell

    Kullanılan: 58 46.0%
  • Vodafone

    Kullanılan: 60 47.6%
  • Avea

    Kullanılan: 40 31.7%

  • Kullanılan toplam oy
    126
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
boldwar

boldwar

Üye
hatların en ıyısı avea kontor bakımından
 


m.furkan1993

m.furkan1993

Üye
lütfen konu açmış olmak için konu açmıyalım
turkcell
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
kimseyle polemige girmek istemıyorummm................:nono:
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Aycell VE Aria:)
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
tabi ki turkcell sonuna kadar kampuscell
 
powerr

powerr

Üye
Gsm operatörlerindn hangisini kullanıyosunuz??

A-)Turkcell
B-)Vodafone
C-)Avea

NEDEN???
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
avea,çünkü en ucuza avea kullanıcılarının büyük çoğunluğu ile konuşma imkanı elde ediyorum. 2005 yılında avea hat aldığımda tam bir rezaletti. Kızılayın ortasında çekmiyordu vs. Ama şimdi çok şey değişti bence çünkü avea artık gayet iyi çekiyor.
 
corlulu

corlulu

Üye
Avea
Vodafone
 
corlulu

corlulu

Üye
Avea
 
corlulu

corlulu

Üye
Avea
Vodafone
 

adnankefeli

Üye
TURKCELL KULLANIYORUM HANGİSİ DAHA UCUZ:)

WODAFONE Konuşkan Paket 150 DK PAKET Tüm vergiler dahil fiyat FİYAT 23,02 YTL
TURKCELL ALO 120DK+120DK=240DK PAKET Tüm vergiler dahil fiyat FİYAT 21,81 YTL
 

protein24

Üye
vodafone 3 tane biri faturali diyerlier konturlu turkcell ve avea var
 
mığto1

mığto1

Üye
vodafoe live
 
Necmati

Necmati

Üye
Turkecell le bağlan hayata :D
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
Vodafone
 

kingsfurkan

Üye
tşkrler
 
OnlineCep

OnlineCep

Üye
Vodafone !
 

konyarapp

Üye
vodafone ve avea kullanıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt