Hangi mevkide oynarım

    Konu Sahibi
Hangi mevkide oynarım
[sıze=4]ben santrafor oynarım :d ya siz ne oynarsınız ben bu mevkide iddaalıyım diyen varsa yazsın[/sıze]
 
anket de açsaydın keske


sol açık
sol forvet oynardım yani sol tarafta oynamayı daha cok severdm.ama lifleri yırtınca mecburen emekli oldum
 

MetQ7

Üye
Ben görev adamıyım nerde isterlerse orda oynarım
 
Orta Saha takılırım,oyun kurucuyum.
 

Türe

Üye
defansın ortası ya da kale ama genelde kalede oynuyorum kiloma göre baya iyiyim
 

esokmen

Üye
Ofansif Defans her yer bana uygun. Ama forvet isterim tabi ki
 
Kale daha iyidir. Koşmaya gerek yok. Top gelirse tutarsın gelmezse içeri alırsın.
 
üst düzey fuybolcuyum. Oynayamadığım bir tane bile mevki yoktur. Benim gibi çok yönlü bir oyuncu her takıma lazım ama şanslarını kaybettiler
arkadaşlarımın ısrarları sonucunda forvet oynuyorum ama uzun zamandır oynamamanın verdiği özgüvensizlik var üstümde...