Hangi mesleği seçmeliyim

    Konu Sahibi
Hangi mesleği seçmeliyim
selam maxicep üyeleri

Öncelikle ben 8. Sınıf öğrencisiyim ve seneye tabikide bir lisede okuyacağım ama bildiğiniz üzerede genellikle liseler seçiceğimiz mesleğe göre şekilleniyor ama ben maalesef kendime göre bir meslek seçemedim sizce nasıl bir meslek seçmeliyim yardımlarınızı bekliyorum.

yorumlarınızı bekliyorum...
 
teog da % kaçlık dilimdesin? eğer meslek lisesi veya fen lisesi gibi bir durum söz konusu değilse düşünmen için daha çok erken. çünkü tercih yapacağın ygs-lys sınavı lise müfredatında olacak, lise müfresatını tatmadan karar veremeyebilirsin.
 
    Konu Sahibi
% kaçlık derken o kısmı anlamadım diğer söylediklerinde haklısın ama ailemde bana baskı yapıyor hangi mesleği seçeceksin diye bende bilmiyorum diyorum.
 
Simdilik karar vermen imkansiz gibi mesela lys ye giricem bu sene ben bile kararsizim
 
Benim meslek seçimi ygs sonuçları açıklanınca yerine oturdu biraz iş işten geçti ama hala yapabilirim.daha çok uzun senin için.sistem değişecek o sistem doğrultusunda karar vereceksin