Doğuş Pertez
Emekli Yönetici
Hangi Manga şarkısısınız?
Manga’yı seviyoruz, çünkü bu beş delikanlı da bizi seviyorlar. Bize benziyorlar. İçimizi dışımızı kitap gibi okuyorlar. Yetmezmiş gibi iyi bir sound ve muhteşem sözlerle dünyaya haykırıyorlar. Kendimizle “dalga geçerken” de, “kendimize acırken” de yanıbaşımızdalar. Dostlar, arkadaşlar, çok da becerikliler. Her bir şarkıları aramızdan birilerini hedef alıyor, sanki birimiz adına ya da bizimize bakılarak söyleniyor. Biz de böylesini seviyoruz. Şimdi Manga’nın şarkılarında kendimizi arıyoruz. Testimiz varoluş problemiyle meşgul olmakta, bilimsel meselelere yanaşmamaktadır…
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
