Hangi Hat Daha Avantajli ?

    Konu Sahibi
Hangi Hat Daha Avantajli ?
Selam arkadaslar telsim yada avea hat alicam sizce hangisi daha avantajli( ogrenci tarifelerine gore ) nedenleriyle birlikte yazarsanız sevinirim
 
kardeşim telsim öğrenci hattı kullanıyo,telefonda elinden hiç düşmüyo durmadan lak lak,AveA nasıldır bilemem...
 
Telsimde cepöğrenci var.Tüm Telsim numaralarını dakikası 1 kontöre arayabiliyosun.Diğer operatörleri ve sabit telefonları da dakikası 6 kontöre arayabiliyosun.Her ay yüklediğin kontör kadar hediyesi oluyor.Örneğin 100 kontöre 100 sms hediye.Bu hakkın bittikten sonra (30 gün süresi var) her sms 1 kontör.Ayrıca seçtiğin 10 numarayla 5 dakikası 1 kontöre konuşuyosun fakat bu 5 dksı 1 kntr için her ay en az 100 kontör yüklemen gerekiyo.Eğer yüklemezsen 1 dakikası 1 kontör oluyo.
Aveada da mobilöğrenci var.Pek bilgim yok avea hakkında ama o da 10 dksı 2 kontör galiba.
Telsim bir hayli avantajlı yani.Umarım yardımcı olabilmişimdir
 
arkadaşlar bence telsimin ve avea nın örençileri çok uygun bence bu ikisinden vazgeçmeyin

arkadaşlar bence telsimin ve avea nın örençileri çok uygun bence bu ikisinden vazgeçmeyin

türkcell belirli bi kapasiteye ulaştığından daha indirim yapmıyor ama telsimi ingilizler alınca rekabet artaçaktır o zaman belki türkcellden yüzümü güler
 

HuMuRGaN

Üye
arkadaşım ben avea kullanıyom ama sana telsimi tercih et derim
neden mi;avea herkeze bedava mesaj hakkını kaldırdı sadece ögrenciden ögrenciye bedava yolluyabiliyon
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Telsim bu aralar baz istasyonlarını çoğaltmak için yatırım yapacak, duruma bakılırsa en iyisi Telsim.
 
    Konu Sahibi
tskler arkadaslar cok yardimci oldunuz telsim alicam bugun
 

bassavci

Üye
bencede iki hattın olmalı biri avea biri telsim (ogrenci hattı). turkcell armalarınıda aveadan yaparsın
 
bence avea alma.çünkü aveada 10 dksi 2 kontor ama telsimde 5 dksi 1 kontor
yani kısa görüşceğin zamanda 2 kontor değil 1 kontor gidiyo.hani sonra bak bak 2 kontor 10 saniye için boşa gitti dememiş olursun
şahsen ben diyorum.bence telsim al arkadas

ya arkadaslar su benim sorumda cevap verseniz cok iyi olacak
konusu:avea ile ilgili bi sorum var....

2 gündür bakıyom tek bi yorum bile yok.lütfen yardımcı olursanız cok sewirim
tesekkürler
 

bassavci

Üye
avea gercekten işi karıştırdı . birer birer avantajını yitirmeye başladı. yine yadigar telsime dönecegiz. bu aralar ses problemi var ama vodefone ile yakında oda gecer sanırım...
 
şimdi sıra turcellde oda birsey çıkarır sırayla har değişdir hepsinede .....
 

kikaksk

Üye
ben 2 senedir telism kullanıyorum ve memnunum ama bazen konuşulmuyo ses cok kalitesiz geliyo ama cep aile kullanıyorum...ve cok cok cok avantajlı
 

ouSahin

Üye
telsimi tek geçerim turkcell bi kampanya çıkarmazsa turkcell bizi soyuyo ögrenci filan dinlemeden
 

kikaksk

Üye
<div class='quotetop'>(DJOGUZ &#064; Mar 4 2006, 10&#58;34 PM) [post=290782]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
telsimi tek geçerim turkcell bi kampanya çıkarmazsa turkcell bizi soyuyo ögrenci filan dinlemeden
[/b][/quote]

+1
 
arkadaşım boşver avea yı.en iisi telsim.beleş mesajları istediin operatçre gönderebilion.aveda sadev-ce avea hattı olan kişilere beleş mesaj atabilion..
 
avea da avantajlı ama telsim daha avantajlı herkes telsim kullanmaya başlasın
 
    Konu Sahibi
telsim aldim ve pisman deilim herkese tavsiye ederim
 

bassavci

Üye
avea kullaniyordum. telsime geçtim.
avantajı cok fazla....