Hangi Ekran Kartı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hangi Ekran Kartı?
Arkadaslar elıme para gectı ve yenı bı ekran kartı almak ıstıyorum!Su an Sapphıre X800GTO kullanıyorum!300 dolar+KDV ye kdr alabılırım Nvdia ATİ farketmez!yeter kı ozellıklerı ıyı olsun Tavsiyelerınızı beklıyorum!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...