Hangi Dizi Bitse Üzülürsünüz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

turk4040

Üye
kurtlar vadisi tabiki biterse kim uzulmezki ?
:coold:
 


maraz54

Üye
gece gündüz
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Kurtlar vadisi birde Canım ailem ikisini Kaçırmam
 

Silinen Üye 299735

Üye
Bence eski diziler geri dönsün...Gerekirse bütün diziler bitsin...:ehe
 

mustifm

Üye
kurtlar vadisi
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
K.V. ve Prison Break beni üzer doğrusu.
 
kyo1

kyo1

Üye
selena dizisi bitse üzülürüm bittide:)
 

<~STaT!c-X~>

Üye
Tabiki de Kurtlar Vadisi Pusu.
 
TwiNKie...

TwiNKie...

Üye
Geniş Aile biterse çok üzülürüm. Ama bu tip diziler çok artarsa o zaman pek etki etmez...
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
hiç birine.:ehe çünkü dizileri sevmem.
 
1srsrmnyk1

1srsrmnyk1

Üye
prison break
 

Dwyane_Wade

Üye
Supernatural biterse öksüz kalırım valla :ehe Ne olur 10. sezona kadar sürsün :(
 
'Davut

'Davut

Üye
İzlediğim diz yok ama program olarak desti izdivaç'a üzülürüm......:d:
Şaka dedim....çghb bitse üzülürüm
 
haltie

haltie

Üye
sağ dizim:) çünkü toplara cok sert vurmamı sağlıyor:kop:sağ dizim hiç bitme:kop:
 

yusuf260538

Üye
prısıon bıttı barı lost bıtmesın:ağlarım:
 

WitchKing

Üye
kurtlar vadisi ve geniş aile bitse üzülürüm
ama kavak yelleri, yaprak dökümü, aşkı memnu, küçük kadınlar bitse sevinirim :D
 
s@hr@

s@hr@

Üye
aşkı memnu bitse bende sevinecem amma uzattılar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt