Hande Yenerin Klibi esinlenme çıktı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

^^AnaCOnDA^^

Üye
    Konu Sahibi
Hande Yenerin Klibi esinlenme çıktı
Hande Yener’in “Kelepçe” şarkısının klibi, Roisin Murphy’nin bir klibine “benzer” çıktı !

Müzik dünyasında şarkı sözü, beste ve klip konularındaki esinlenmelere bir yenisi daha eklendi.

Hande Yener'in son albümü 'Apayrı'nın ilk klip parçası 'Kelepçe' ile Roisin Murphy'nin 'If We're In Love' adlı şarkısının klip görüntülerindeki benzerlikler, "Bu da mı çalıntı?" sorusunu gündeme getirdi.

İki klipte de şarkıcılar şarkılarını, çok benzer kıyafetler içinde, 'Alice Harikalar Diyarında' hikâyelerini anımsatan bol ağaçlı bir atmosferde söyledi. Benzerliğin en önemli nedeni ise kliplerin yönetmeninin aynı oluşu.

Hande Yener'in "Şimdiye kadar çektiğimiz en farklı klip oldu" dediği ve yurtdışında yaptığı çalışmaya, Murphy'nin klibinde olduğu gibi Simon Henwood imza attı.

<span style="font-family:Century Gothic">Milliyet</span>
 


mAd_girL

mAd_girL

Üye
ayrıca şarkıda çalıntıymış heralde 80 lerin grubu olan &#39;Wham&#39; den çalınmış bide apayrı adlı parcasınında o grubun solisti George Michael &#39;in efsaneleşen Last Christmas&#39;la benzerlik taşıdıgı hatta parcanın biraz hızlandırıılmışıymışşş
 

^^AnaCOnDA^^

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Jan 22 2006, 02&#58;10 PM) [post=259402]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ayrıca şarkıda çalıntıymış heralde 80 lerin grubu olan &#39;Wham&#39; den çalınmış bide apayrı adlı parcasınında o grubun solisti George Michael &#39;in efsaneleşen Last Christmas&#39;la benzerlik taşıdıgı hatta parcanın biraz hızlandırıılmışıymışşş
[/b][/quote]
 

sersanem

Üye
ya zaten bizim şarkıcılar(sanatçı değil çünkü) kopya işini güzel yapıyorlar kendiler beceriksizin teki o yüzden şarkıcılıktan öteye gidemiyorlar sanatçı üretken olur
 

cumcum23

Üye
nerdeyse bütün sanatçılar esinlenio herşeyden

orjinal eserler wermek onlar için çok yorucu oluyo

düşünmek zor geliyo

amaçları para kazanmak sadece

sanatın değeri kalmadı artık
ööle düşünüyolar

bence korsana ewet

zaten orjinal deil ki ben daha onlara nie destek çıkıyim????
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
hande yeneri sevmem zaten belliydi hırsız oldugu
 
barabelli

barabelli

Üye
tıpı hakkındada cok yorum yapıldı
 

S1FR3K1R1C1

Üye
<div class='quotetop'>(crazy_amigo06 &#064; Jan 22 2006, 07&#58;20 PM) [post=259643]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hande yeneri sevmem zaten belliydi hırsız oldugu
[/b][/quote]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

haydaravısyon
Cevap
17
Görüntüleme
3K
Hasan Enes
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
  • Kilitli
    • Beğen
Cevap
0
Görüntüleme
1K


Üst Alt