BrainFree
Üye
Hala bu konular açılabiliyor vay be!
İlyas abi ban yedi.
Birçok kişi uyarı aldı.
Daha bu handler işlerinden kaç kişinin daha hakkına gireceksiniz? Biz enayi miyiz net paketi alıyoruz? Biz afedersiniz eşşoleşşek miyizz bu konularla uğraşıyoruz artık?
Handler UI kullananlar TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKIna giriyorlar
Şimdi bunlar sitede barındırılmalı mı, barındırılmamalı mı onu düşünelim beyler bayanlar.
Ha bi de o 'yönetimce SöZDE yasak' konular 2 gün bile yukarıda kalabilirken, benim konum dakikalar içerisinde, %90 ihtimalle çöpe atılacaktır. Bu DUYARSIZ yönetim hiç merak etmesin, bu konuyu tekrar tekrar açarım!
Şimdi TÜM HANDLER UI KONULARINI ŞİKAYET EDECEĞİM. Bakalım sonuç ne olacak?
Birçok kişi uyarı aldı.
Daha bu handler işlerinden kaç kişinin daha hakkına gireceksiniz? Biz enayi miyiz net paketi alıyoruz? Biz afedersiniz eşşoleşşek miyizz bu konularla uğraşıyoruz artık?
Handler UI kullananlar TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKIna giriyorlar
Şimdi bunlar sitede barındırılmalı mı, barındırılmamalı mı onu düşünelim beyler bayanlar.
Ha bi de o 'yönetimce SöZDE yasak' konular 2 gün bile yukarıda kalabilirken, benim konum dakikalar içerisinde, %90 ihtimalle çöpe atılacaktır. Bu DUYARSIZ yönetim hiç merak etmesin, bu konuyu tekrar tekrar açarım!
Şimdi TÜM HANDLER UI KONULARINI ŞİKAYET EDECEĞİM. Bakalım sonuç ne olacak?

