hakem maaşları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
hakem maaşları
arkadaşlar bu hakemlern maaşı ne kadar ya ya da her maç başı mi ücret alıyo nasıl anlamadım bu olayı . D
 

nazlican

Üye
maç başı alıyorlar süper lig hakemlerin, yardımcı hakemlerin,amatör ligdeki hakemlerin falan maaşları farklı en iyisi işte en yüksek hakem 3 bin küsür mü ne alıyor
 

Haydar

Emekli Yönetici
Süper Lig’de görev alan orta hakemin (Maç farkı gözetmeksizin) 2011-2012 sezonunda aldığı 2 bin 713 TL’lik maç başı ücret 3 bin TL’ye yükseltildi.

- - - Eklendi - - -

Süper Lig’de görev alan orta hakemin (Maç farkı gözetmeksizin) 2011-2012 sezonunda aldığı 2 bin 713 TL’lik maç başı ücret 3 bin TL’ye yükseltildi.
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
maç başı alıyorlar süper lig hakemlerin, yardımcı hakemlerin,amatör ligdeki hakemlerin falan maaşları farklı en iyisi işte en yüksek hakem 3 bin küsür mü ne alıyor

teşekkrler iyimiş

- - - Eklendi - - -


teşekkrler
 
Tepkiler: nazlican

Haydar

Emekli Yönetici
rica ederim
 
yediği küfürlere göre az alıyor.
 

Türe

Üye
Azmış ya Ama yan meslek olarak gayet yii
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
o para bnde olsa keşke
 

Türe

Üye


zaten gerçek meslekleri hakem değil ki araştırsan kimi restaurant işletiyor kimi gece klubü ne meslekler çıkıyor

Biliyorum ablacım zaten o yüzden yan meslek dedim ya Misal biri dişçiydi sanırım cüneyt


- - - Eklendi - - -

Sigortacıymış
 
Tepkiler: nazlican

Türe

Üye
Hafıza kötü malesef
 
Tepkiler: nazlican

Turan

Üye
3000tl+çorba parası
 

Türk-X

Üye
Gerçekten 3 bin tl çok az para şike olmaması için bayağı yüksek olması gerkmiyormu ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...