Dj.Refoo
Üye
-
Konu Sahibi
-
maç başı alıyorlar süper lig hakemlerin, yardımcı hakemlerin,amatör ligdeki hakemlerin falan maaşları farklı en iyisi işte en yüksek hakem 3 bin küsür mü ne alıyor
Süper Lig’de görev alan orta hakemin (Maç farkı gözetmeksizin) 2011-2012 sezonunda aldığı 2 bin 713 TL’lik maç başı ücret 3 bin TL’ye yükseltildi.
- - - Eklendi - - -
Süper Lig’de görev alan orta hakemin (Maç farkı gözetmeksizin) 2011-2012 sezonunda aldığı 2 bin 713 TL’lik maç başı ücret 3 bin TL’ye yükseltildi.
yediği küfürlere göre az alıyor.
Azmış yaAma yan meslek olarak gayet yii
zaten gerçek meslekleri hakem değil ki araştırsan kimi restaurant işletiyor kimi gece klubü ne meslekler çıkıyor
zaten gerçek meslekleri hakem değil ki araştırsan kimi restaurant işletiyor kimi gece klubü ne meslekler çıkıyor
Biliyorum ablacım zaten o yüzden yan meslek dedim yaMisal biri dişçiydi sanırım cüneyt
- - - Eklendi - - -
Sigortacıymış
komiser olanı bile var.
yediği küfürlere göre az alıyor.
3000tl+çorba parası
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?