Wide Awake
Üye
Hafıza kartıı sorunuu !!!
Selam arkadaşlar.Bugün bi sorunla karşı karşıya geldim.Şimdi benim 8gb'lik micro sd hafıza kartım var.içinde de yıllardır biriktirdiğim resim koleksiyonu,film,klip,mp3 koleksiyonu vs vs aklınıza gelen herşey vardı.3-4 senedir kart okuyucuyu sorunsuz kullanıyorum herhangi bir hata almadım ama bugün tekrar kart okuyucuya hafıza kartını yerleştirirken yanlışlıkla karttan çıt diye bi ses geldi,tam oturmadığı için biraz sert falan bastırdım sanırım herneyse,pc ye taktım herzaman gören şeyi görmüyor.karta baktım çizik,çatlak falan hiç bişey yok.telefona taktım onda da görmüyor.Sizce ben bu hafıza kartının içindeki verileri kurtarabilirmiyim?Böyle bişey mümkün mü acaba?Yardım ederseniz çok sevinirim gerçekten yardımınıza çok ihtiyacım var.O kadar koleksiyonu es geçmek istemiyorum.


