Hafıza kartıı sorunuu !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Wide Awake

Wide Awake

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza kartıı sorunuu !!!
Selam arkadaşlar.Bugün bi sorunla karşı karşıya geldim.Şimdi benim 8gb'lik micro sd hafıza kartım var.içinde de yıllardır biriktirdiğim resim koleksiyonu,film,klip,mp3 koleksiyonu vs vs aklınıza gelen herşey vardı.3-4 senedir kart okuyucuyu sorunsuz kullanıyorum herhangi bir hata almadım ama bugün tekrar kart okuyucuya hafıza kartını yerleştirirken yanlışlıkla karttan çıt diye bi ses geldi,tam oturmadığı için biraz sert falan bastırdım sanırım herneyse,pc ye taktım herzaman gören şeyi görmüyor.karta baktım çizik,çatlak falan hiç bişey yok.telefona taktım onda da görmüyor.Sizce ben bu hafıza kartının içindeki verileri kurtarabilirmiyim?Böyle bişey mümkün mü acaba?Yardım ederseniz çok sevinirim gerçekten yardımınıza çok ihtiyacım var.O kadar koleksiyonu es geçmek istemiyorum.
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
kardeş seni anlıyorum bendeyken de bi kere hafıza kartı aynı şekilde bozuldu verileri geri getirme yolunu bilmiyorum çok hassas o hatıza kartları. Hatta bi keresinde çalışmayan hafıza kartı elimden yere düştü telefona taktım çalıştı. Malesef sistematik olarak bi çözüm yolu bilmiyorum.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Kart okuyucudada sorun olabilir.
 
Wide Awake

Wide Awake

Üye
    Konu Sahibi
kardeş seni anlıyorum bendeyken de bi kere hafıza kartı aynı şekilde bozuldu verileri geri getirme yolunu bilmiyorum çok hassas o hatıza kartları. Hatta bi keresinde çalışmayan hafıza kartı elimden yere düştü telefona taktım çalıştı. Malesef sistematik olarak bi çözüm yolu bilmiyorum.


Yorumun için teşekkürler hocam.Hiç olmadı yeni bitane alıcaz artık yapıcak bişey yok :/
Kart okuyucudada sorun olabilir.
Malesef hocam kart okuyucuda hiç bir problem yok.2 tane farklı hafıza kartı denedim hem telefona hemde kart okuyucu da takır takır çalıştı.İlgin için teşekkür ederim :)
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Yorumun için teşekkürler hocam.Hiç olmadı yeni bitane alıcaz artık yapıcak bişey yok :/

Malesef hocam kart okuyucuda hiç bir problem yok.2 tane farklı hafıza kartı denedim hem telefona hemde kart okuyucu da takır takır çalıştı.İlgin için teşekkür ederim :)

:rica: :)
 
bertinos

bertinos

Üye
Artik is isten gecmis kurtaramassiniz :(
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Yorumun için teşekkürler hocam.Hiç olmadı yeni bitane alıcaz artık yapıcak bişey yok :/

Malesef hocam kart okuyucuda hiç bir problem yok.2 tane farklı hafıza kartı denedim hem telefona hemde kart okuyucu da takır takır çalıştı.İlgin için teşekkür ederim :)

rica ederim. son çare başka telefona takmayı deneyin artık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt