hafıza kartı !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
hafıza kartı !!
arkadaşlar c6-01 kullanıyorum hafıza kartini biçimlendirecem ama güncelleme ile hafıza da harita felan dosyaları var . Eğer hafıza kart'ni biçimlendirsem tele zarar verir mi. Bir sakıncası var mi . Bu konuda yardımci olurmusunuz !
 

[ENGİN]

Üye
hayır bir zararı yok arkadaşım sadece kartı biçımlendireceksen
 
    Konu Sahibi
sağol arkadaşım çünkü harita dosyaları vardı ondan bir sorayım dedim
 

_ardaa

Üye
sağol arkadaşım çünkü harita dosyaları vardı ondan bir sorayım dedim

Biçimlendirme demek içinde ki herşeyin silinmesi demek harita dosyaları varsa onlarda silinir, tekrardan haritaları indirmek durumunda kalırsın.
 

[ENGİN]

Üye
biçimlendirme yaptığında silinecegini biliyordur zaten tele zararı varmı dıye sormuştu arkadaş
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
haritalar cities klasöründe klasörü pc ye kopyala ondan sonra biçimlendir tekrar karta atarsın indirmene gerek kalmaz
 

tarxhn

Üye
sorun olmaz tabii kart sıfırlanır
 
    Konu Sahibi
Yardımlarınız için teşekürler arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...