Hafıza kartı yandı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

empoeq

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza kartı yandı mı ?
Arkadaşlar, pc'den hafıza kartına müzik atmak üzere kart okuyucu ile pc'ye taktım müzikleri atarken birden durdu.
Hafıza kartına baktığımda ise üzeri biraz erimiş gibiydi, yanmışmıdır ?.
 


pasha14

pasha14

Üye
Eridiyse eğer , yanmış demeyelim de zarar görmüş olma ihtimali var.
 

empoeq

Üye
    Konu Sahibi
Peki onarabilme ihtimalim var mı ?
 
xxdama

xxdama

Üye
hayır. Zaten küçük bişey nası onaracan. Benimde hafıza kartı azıcık çizilmişti. Hemde 8gb. Mecburen gittim. Yeni aldım
 
Mr.JoY

Mr.JoY

Üye
Kartın çip tarafında mı sorun war yoksa plastik tarafındamı?
 

empoeq

Üye
    Konu Sahibi
Çip olan tarafında sıvımsı bir şeyler var. siliyorum ama genede gitmiyor. Bu yüzden okumuyor.
 
Mr.JoY

Mr.JoY

Üye
sanırım yapcak bişey yok. İstersen 50-60 tl karşılığnda blgilerini kurtaran firmalar war.
 
Symbianist

Symbianist

Üye
nasıl erittin çok mu yüklendin acaba diyeceğim ama senin hatan değil. telefon firmasının hatası. kart erimesi de ne oluyor. garanti varsa alırsın
 
Mr.JoY

Mr.JoY

Üye
firmanın hatası değil. Muhtemelen kartı taktığında okuyucuda kıl , toz , kir vs. bişey vardı. O yüzden erimiştir
 
Symbianist

Symbianist

Üye
firmanın hatası değil. Muhtemelen kartı taktığında okuyucuda kıl , toz , kir vs. bişey vardı. O yüzden erimiştir
pardon ben Pc'ye usb ile bağladı zannettim. Meğerse kart okuyucuymus . Haklısın
 
u_cosar

u_cosar

Üye
geçmiş olsun umarım önemli verilerin yoktu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt