Hadise eurovision'da başarılı olur mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Hadise başarılı olur mu ?

  • Başarılı olur..

    Kullanılan: 52 88.1%
  • Başarılı olamaz..

    Kullanılan: 7 11.9%
  • Yorum yok..

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    59
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


_-_-_-ahmet-_-_

_-_-_-ahmet-_-_

Üye
vucuduyla birinci olursa olur yoksa seyiyle hayatta olamaz
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Birincisi - Sesi çok etkili bir sanatçı
İkincisi - Miss world yarışması değil, victoria secret hiç değil.. Sizin aklınıza gelmesini de koyduğum resme bağlıyorum.. ama böyle düşünmeyin..
üçüncüsü - başarılı olacaktır, olursa da sahipleneceğimizden şüphe var mı ?
 
vera

vera

Üye
görüntü var ses yok bu yüzden...kazayla birinci olabilir... =)
 
sakarya:zekit

sakarya:zekit

Üye
İlk 10 a girerse öpüp başa koymak lazım, ben pek ümitli değilim.
 

cbas

Üye
eurovısyonda bu işi yapabilecek kişi hadiseydi bencede çok güzel biparça hazırlamış kendisine güvenyoruz ve başarılar diliyoruz
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Şarkı gayet başarılı bence. :oke:
 
lovestar

lovestar

Üye
parçayı dinledim dün gece çok hoşuma gitti.4 versiyonda kesip zil sesi yaptım.bence ilk 5 garanti...:oke:
 
C01aY

C01aY

Üye
vucuduyla birinci olursa olur yoksa seyiyle hayatta olamaz

Türkiye'deki en iyi seslerden biriside Hadise'de var.O vücut dansıyla şarkıları çok iyi bir uyum içinde yürütüyor.Eğer Sesin Hadise'den güzelse git sen söyle:@
 
Daisy

Daisy

Üye
Bildiğim kadarıyla Şebnem Ferah ve Hadise arasında bir seçim yapılmış en başta. Sonuçta sadece ses değil, görsellikte önemli bu yarışmada. Bu yüzden Hadise güzel şeyler başarabilir. :)

Görsellikten kastım güzellik değildir arkadaşlar yanlış anlaşılmasın. Danslar, showlar vb. ;)
 

Dwyane_Wade

Üye
Benim İlk 3'e gireceğimizden hiç şüphem yok...Hadise sahneyi ve vücudunu olağanüstü bir şekilde kullanıyor...TRT'deki yılbaşı şovuna bayıldım...:)
 
umut0628

umut0628

Üye
kesinlikle cok güzel bir şarkı ve başarılı oluruz buna inanıyorum ama diyorumcünkü bildiginiz gibi bu tür yarışmalarda nasıl bir oy kullanma oldugunu biliyosunuz türkiye nasıl bir oy alır diyer ülkelerden tartışılır inşalah iyi oy vererilerde haketdigimizi alırız bu sene başarılar hadise süpersin
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bugün en az 3-4 arabada bu parçayı duydum. Yazın hit olacak parçalardan birisi olacak gibime geliyor. :oke:
 
mKcReat!Ve

mKcReat!Ve

Üye
böyle cıkarsa sahneye müziği dinlemeye gerek yok % 100 birinci :ehe
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
fotoyu kaldırdım ;)
 
paradox1026

paradox1026

Üye
Youtube'da 2.500.000 tık yapmış durumda en yakın rakibi 1.800.000 tık yapmış ama oylama sistemi değişti bunuda göz ardı etmemek lazım tabi.
Siyasi kaygılar olmasa sahne şovu ve kareografi biraz daha Türkiye'yi anlatan bir şekilde güncellenirse iyi olacaktır
Türkçe söz bir tane bulunuyor keşke bir kaç tane daha koysaydı.
Belçika medyası Türkiye belçikalı kızı kullanıyor manşeti attı geçen hafta kıskanıyolar bizi:)
Hadise terslik olmazsa İLK5'te yer alacaktır.

--------------- Ekleme ---------------

Türkiye'deki en iyi seslerden biriside Hadise'de var.O vücut dansıyla şarkıları çok iyi bir uyum içinde yürütüyor.Eğer Sesin Hadise'den güzelse git sen söyle:@
arkadaşımıza katılıyorum
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
fotoyu kaldırdım ;)

Niye ki?..
Kaldırman bana göre anlamsız :)


Youtube'da 2.500.000 tık yapmış durumda en yakın rakibi 1.800.000 tık yapmış ama oylama sistemi değişti bunuda göz ardı etmemek lazım tabi.
Siyasi kaygılar olmasa sahne şovu ve kareografi biraz daha Türkiye'yi anlatan bir şekilde güncellenirse iyi olacaktır
Türkçe söz bir tane bulunuyor keşke bir kaç tane daha koysaydı.
Belçika medyası Türkiye belçikalı kızı kullanıyor manşeti attı geçen hafta kıskanıyolar bizi:)
Hadise terslik olmazsa İLK5'te yer alacaktır.

:oke:
Katılıyorum!..

Ne diyeyim ses var, görüntü var...
Düzgün bir sahne şovu olursa birinciliğe oynar!..
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
konu amacından sapmasın diye kaldırdım :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Kız güzelse senin ne suçun var Salihim...

Üstelik mesela ben bu konu sayesinde o reklamlardaki kızın Hadise olduğunu anladım :)
Kalsa daha iyi olurdu bence. Yazılarımıza görsel destek vermemiz ifadelerimizi güçlendirecektir.
Fotoğrafta da amacı aşan bir şey yok :)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
:ehe herkes fotoya yorum yaptı ama :) x)
ya hadise güzel ,ahh hadise ah xD onun yaşına yakın olsaydım pff :) :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt