hadi herkes whatsapp durmunu yazsın

Sponsorlu Bağlantılar

Mr.Sun

Mr.Sun

Üye
    Konu Sahibi
hadi herkes whatsapp durmunu yazsın
Benim Hey there! i am using WhatsApp. :D
 


Uhops

Uhops

Üye
Düşünmeden konuşanlar, konuştukta sonra düşünmeye mahkumdur. Ama konu yeri yanlış gibi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Sun

MaxipmaN

Üye
kullanmıyom :D
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Okul :P
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Yazmasam daha iyi ^_^
 
Türe

Türe

Üye
Hayat Bazen 1/4
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Sun
0MG90

0MG90

Üye
Benimki sembol nasıl yazıcam? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Sun
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Durumumdan sanane :P
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Sun
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Entarisi dım dım yar
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Sun ve ahmetkartal
baby_face_

baby_face_

Üye
Sorsan ikimiz de maviydik; ama sen deniz ben gökyüzü, anlatabildim mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Sun
Silinen Üye 2502581

Silinen Üye 2502581

Kapalı Hesap
benimki angaralee :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: Baranbaris


Üst Alt