Hacı murat modifiyeler...

Hacı murat modifiyeler...





















[/QUOTE]

(Ç) alıntıdır
 
paylasım ıcın saol son resım harıkaymıs
 
hepsi hacı murat olmasa da



güzel
 
hacı muratı nasıl yapmışlar jip gibi
 

masub

Üye
şu 06 arm plakalı olan güzelmiş.tam makam arabası olmuş
 

CoYoTe®

Üye
8. Ve Sonuncu Mükemmel Olmuşş..SaoL
 
Bir Zamanlar Bizdede Vardı Emegine SagLık
 

schumici

Üye
ooo işte benim favorim yaaa hem dedemde vardı hem bizde vardı babamda az çaplı eklentiler yapmıştı dedeminkide çok asildi burdakilerdende sonuncu mustang çok orjinal olmuş ama cipte bi şahane çok çok sağolasın ellerine sağlık
 

Altun.

Üye
son resime bende bayıldım ya boyası felan baya akıcı olmuş
 
07lirein her iksinide gördüm bügün antalyadayım ve modifiye merakımı gidermek için bir sürü arabayla tanıştım ilk honda civic type-r
 
bazıları serçe gibi geldi bana ya kendileri deiştirmiş

emeğine sağlık dostum saol
 
oldum olası beğenmedim bu arabayı...
 
2. ve son araç süper diyerleri atsan atılmaz satsan satılmaz nitelikte.........
 

XMEN_43

Üye
harika yapmışlar murat'ı
 

parson53

Üye
son resimdeki aracı biraz daha değişseler tam mustabga benziycekti