Güzel ve anlamlı sözler

Sponsorlu Bağlantılar

Yasminozz

Yasminozz

Üye
Gidecek Yerim Yok Çalıcak Bir Kapım Yok
Anlarsın Yalnız Kaldın Mı Bu Dünya Da
Diyecek Sözüm Çok Ama Dinleyen Yok
Yoruldum Yalnız Sevmekten Yalan Dünya

Hiç Kimse Dinlemiyor Kalbin Ne Söylediğini
Kimse Gerçeği Suymuyor Hayat Yokuşlarında
Yalan Savaşlarıyla Kimse Gerçeğini Görmüyor
Yıllar Sonra Anıları Üzülerek Hatırlanacak
Pişmanlık Ne Kaderini Nede Peşini Bırakmayacak
Aşkın Kor Soğuk Sulara Kapılmayacak
O An Bir Daha Yaşanmayacak......
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz


haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Deve kuşuna uç demişler. "Ben deveyim demiş "o zaman koş demişler "Ben kuşum demiş" herkez işine geldiği gibi işte...;)
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR
CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi




Sen onun hayatında bir seçenek isen, Onun senin hayatında bir öncelik olmasına müsade etme!
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Aşık olmak için çok nedenimiz var ama hiç biri mantıklı değil...
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Ben gözü görmeyene resim gösteremem..Değerimi bilmeze değer öğretemem..O önce e haddini öğrensin..Biten sevgiye imrenip özenemem..Boş sözü duyup düstur edinemem..Eden kendine ah etsin..Bildim, lakin söyleyemem..Gördüm, ama izah edemem..Dünya, senle baş edemem..Beeeeen..
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Acaba uzakta olması mıdır onun en büyük cazibesi..? Mesafe midir acaba onu her an özlenen bir düşe çeviren..?
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Gerçekten sahiplenmediğin bir kadının sana aitmiş gibi davranmasını bekleyemezsin..bu büyük bir aptallık olur...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Sesini değil, sözünü yükseltmeli insan!
Zîra gök gürültüleri değil,
yağmurlardır yaprakları yaşatan.
 
CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
[h=6]Bazen aşk gider. Ve sen yıllardır içinde yaşadığın yürekten,
Valizler dolusu anılarla kendi yalnızlığına taşınırsın.!
[/h]
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
Konuşmadan önce dinleyin, Yazmadan
önce düşünün, Harcamadan önce
kazanın, Vazgeçmeden önce çabalayın...
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi





Bana kalbimdesin deme! Bilirsin, kalabalık yerleri sevmem.

[Edip Cansever]
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ANKARA, kardeşliktir,
"Bize gidelim"dir,
"Bizde yiyelim"dir,
"Bizde kalalım"dır..
"La bende para var oğlum sen gel"dir.
... Beraber dayak yiyip, kahkahalarla seneler boyu hatırlamaktır.
Sevgidir ANKARA...
İzmirli , İstanbullu gibi denizini boğazını değil, sebepsiz yere seversin ANKARA'yı.
Tıpkı anneni sever gibi karşılık beklemeden.
Annelerin oğullarını gönderirken "dikkatli ol... oğlum" değilde ,
"Kimseye bulaşma oğlum" dediği yerdir ANKARA.
"Yanında kız arkadaşı var boşver"dir ANKARA.
İçindeki Anadolu hamurunu kaybetmeyen tek büyük şehirdir.
İşte bu yüzdendir ki; sizin orada dost dediklerinize,
Biz ANKARA'da "GARDAŞ" deriz !!
 
Ateş Böceği :)

Ateş Böceği :)

Üye
Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil;yediği haltlardadır...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Benim en kötü hikayemi, en güvendiğim insanlar yazdı..

Cemal Safi
 
CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
Geminin tek Kaptanı Olur, gerisi mürettebattır. .
Kalbin tek sahibi olur gerisi teferruattır :)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
SÇS' de ne demek? 'Seni Çok Seviyorum'u yazmaktan aciz bir insan,
sizi ne kadar sevebilir ki ?
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR
CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye
[h=6]14 Şubat , kıskanıyorum lan bazen seni , bütün sevgililer seni bekliyor , aynı benim O'nu beklediğim gibi. Hediyeler alınacak , güzel sözler söylenecek , belki sırf hediyeler alınması için birbiriyle 13 Şubat'ta çıkmaya başlayan insanlar bile olucak , bi yandan da gelmeni istemiyorum ama , şimdi ne gereği var , birbirinin gözlerine bile bakmayan çiftlerin o günü kutlamasına , neden hergünü 14 Şubat gibi geçirmek varken neden sadece 1 günlüğüne bütün çiftler sahte kimliğine bürünür ki ,İ.. 14 Şubat , kimileri bir çiçekçi dükkanına girip kırmızı gül alıp sevdiğine götürürken ben her 14 Şubatta olduğu gibi , yalnızlık abi diyeceğim ..![/h]
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Tatsız aşa tuz neylesin,
Akılsız başa söz neylesin.
 


Üst Alt