Güzel ve anlamlı sözler

Sponsorlu Bağlantılar

Yasminozz

Yasminozz

Üye
Hayat bazen insanları, birbirleri için ne kadar çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır...
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR


Astrosman

Astrosman

Üye
Seni seviyorum
 
minoo

minoo

Üye
Başkalarının senin hakkında ne düşündüklerinden endişe duyduğun sürece; Onlar senin sahibindir..
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi



Aramayacaksın kimseyi, olması gerekenler zaten yanında. Ve yanında olmayıp gidenler; ne aklında olacak ne de umrunda.
 
minoo

minoo

Üye
"Uyurken seni izlemek vardı şimdi,
kokunda sarhoş olmak..
Seni uyandırmak için can atmak, ama kıyamamak."

...Küçük İskender


----------Eklendi @ 01:17:49 ---------- Yazıldı @ 00:58:09 ----------

Olmayan bir sevgiliyi inatla beklemek ; utandırmaktır aşkı...
 
minoo

minoo

Üye


''İnsanı ayakta tutan iskelet ve kas sistemi değil, prensipleri ve inançlarıdır.''
 
minoo

minoo

Üye
Bana hissettirdiklerini seviyorum . Sanki herşey mümkünmüş gibi , sanki yaşamaya değermiş gibi ... ♥



Bu da benden cümlelerimin öznesine gitsin :)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Dünyada dahiler gittikçe azalıyor Newton öldü Einstein yok Steve de gitti.Bu aralar bende kendimi pek iyi hissetmiyorum.:(
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
‎'Ne olcak sev gitsin' dediler ;

Sevdim..

Gitti !
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
══════ஜ۩۞۩ஜ══════
Yüreğim, kimselerden ihsan dileme;

Bu amansız felekten aman dileme;
Bil ki, derman aradıkça artar derdin:
Derdinle haldaş ol, derman dileme.
══════ஜ۩۞۩ஜ══════
"Ömer Hayyam"
 
minoo

minoo

Üye
Umrunda degildi Juliet'in sonsuz ask,
o yuzden ölmek istememisti ya zaten.
 
CarpeDiemm19o5

CarpeDiemm19o5

Üye


"Her şeyden biraz kalır" diyordu hayat.
Bardağımda biraz kahve,paketime bir kaç sigaram ve Benden biraz ..

----------Eklendi @ 17:05:30 ---------- Yazıldı @ 17:03:19 ----------

- Bırak canım cicimleri

Kadınımsın diyorsan Erkeğimsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Belki de haklısın gitmek en kolayıdır aslında; "ama gittiğin yerde aradığını bulamazsan, dönmek koymaz mı insana?"













 
SHS

SHS

Üye
Anladım ki YÂR 'la bir olamayınca
insan YER 'le bir oluyor..
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
minoo

minoo

Üye
Bana bak kızım;
rujunu tattırmasaydın, rimelin akmayacaktı!
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Erkek milletine susuzluktan öldüm bir bardak su ver desen kalkmaz, halısaha maçı var de kıta değiştirir
 
SHS

SHS

Üye
insanlar her ne kadar sonbaharı
ayrılık mevsimi kabul etmişlersede
kaderde ayrılık varsa sonbaharı
beklemez...
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
"Kadın İstemezse Tecavüze Uğramaz" Diyen Ahmet Çakar Kalp Krizi Geçirmiş..!! İstemeseydi Geçirmezdi, Niye Böyle Bir Şey Yaptı Anlamadık..!?
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Yolculuk etmeyi seviyorum ama varmaktan nefret ederim.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Sen ol da; ister yâr' ol, ister 'yara'; lütfun da başım üstüne, kahrın da
 


Üst Alt