Güzel Bi, Yazı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Güzel Bi, Yazı
Bir
aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen hala
yalnızsan, için rahat olsun.
Giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur ve yaptıkları onun dudağında hafif
bir gülümseme yaratmaktan başka bir işe yaramayacaktır
Sen kendini paralarken o her zaman bahaneler bulmaya hazırdır.Hani
ağzınla kuş tutsan.'Bu kuşun kanadı neden beyaz değil' diye bir soruyla
bile karşılaşabilirsin.

İki ucu keskin bıçaktır bu.Yaptıklarınla değil yapmadıklarınla
yargılanırsın her zaman.Bu mahkemede hafifletici sebepler yoktur.İyi halin
cezanda indirim sağlamaz Sen 'Ama senin için şunu yaptım' derken o 'Şunu
yapmadın' diye cevap verecektir.Ve ne söylesen karşılığında mutlaka başka
bir iddiayla karşılaşacaksındır.Üzülme, sen aşkı yaşanması gerektiği gibi
yaşadın.Özledin, içtin, ağladın, güldün, şarkılar söyledin, düşündün,
şiirler yazdın.

'Peki o ne yaptı' deme.. Herkes kendinden sorumludur aşkta.Sen
aşkını
doya doya yaşarken o kendine engeller koyuyorsa bu onun sorunu...

Bir insan eksik yaşıyorsa ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak
için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için.Hayatı ıskalama lüksün
yok senin.Onun varsa, bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın.

'Acılara tutunarak' yaşamayı öğreneli çok oldu.Hem ne olmuş yani,
yalnızlık o kadar da kötü bir şey değil.Sen mutluluğu hiçbir zaman bir tek
kişiye bağlamadın ki.

Epeydir eline almadığın kitaplar seni bekliyor. Kitap okurken de
mutlu oluyorsun unuttun mu?
Kentin hiç görmediğin sokaklarında gezip yeni yaşamlara tanık olmak da
keyif verecek sana.Yine içeceksin rakını balığın yanında.Üstelik
dilediğin kadar sarhoş olma özgürlüğü de cabası.Sen yüreğinin sesini
dinleyenlerdensin ve biliyorsun as olan yürektir.



Saygılar!!!
 


perfectlover

Üye
Gerçekten de güzel bir yazı. Özellikle de "'Ama senin için şunu yaptım' derken o 'Şunuyapmadın' diye cevap verecektir" cümlesi, aşkın da kısmen bir menfaat karşılığı gerçekleşiyor olan tuhaf bir duygu olduğunu gösteriyor. "Karşılıksız sevebilmek" diye bir şey yok hayatta. Bunu kimse iddia etmesin. Blackrose'un da dediği gibi "herkes kendinden sorumludur aşkta".
 

jöly

Üye
süper bir yazı
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
paylaşım için saolasın çok güzel bir yazı
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
güzel cidden teşekkürler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt