DarkredBlue61
Üye
Ben Combo Yaptım Hem Espiri Hem Günün Şeysinden Ne Anlarsın Sen Hıhacaba alan veya uzun uzun izleyen var mıdır o reklamı.
günün esprisi değil günü resmi burası![]()

Evet Bizzat Akrabalarımdan Alan Çıkmıştı. Ama Bu Dayıdan Dil Başka Dayıdan O Zamanlar 5 Kgsi 70 Tl İdi. Şimdi Şekerin Kilosu 20 30 Tl Oldu 5 Kg si 500 Tlden Aşa Olmaz





Türkiye olsa muhtemelen çoktan kaldırılmıştır ama arap ülkesinde böyle birşeyi neden yapsınlar

