Günün Fotoğrafı

Sponsorlu Bağlantılar

DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
acaba alan veya uzun uzun izleyen var mıdır o reklamı.

günün esprisi değil günü resmi burası :lac:
Ben Combo Yaptım Hem Espiri Hem Günün Şeysinden Ne Anlarsın Sen Hıh :trip:

Evet Bizzat Akrabalarımdan Alan Çıkmıştı. Ama Bu Dayıdan Dil Başka Dayıdan O Zamanlar 5 Kgsi 70 Tl İdi. Şimdi Şekerin Kilosu 20 30 Tl Oldu 5 Kg si 500 Tlden Aşa Olmaz :cigara:
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Silinen Üye 2553318


fatihmenteş

fatihmenteş

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Kahkaha
Tepkiler: Baydırman ve Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
 
  • Kahkaha
Tepkiler: fatihmenteş
PALA.

PALA.

Üye
Tüm Türk düşmanları size söz veriyoruz, lanet ruhunuz cehenneme gitmeden önce, size cehennemi yeryüzünde yaşatıcaz (h)
 
  • Cool
Tepkiler: Baydırman

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
arapça yazıları görünce orasının türkiye olduğunu anladım.
Mesaj birleştirildi:

 
  • Beğen
  • Sevdim
Tepkiler: fatihmenteş ve Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
Gözüne gözlük tak bir dahakine, Türk ve Atatürk düşmanları pek seviniyor (h)
Türk bayrağı yerlerde değil, göklerde olmalıdır. Sayın cumhurbaşkanımız birçok kez bayrağı yerden almıştır. Son zamanlardaki Natodaki görüşleride takdir edilesidir. :oke:

günün resmi


Burası Kesin Ankara Sitelerin Yukarısıdır :kop::kop:
dünyanın hangi ülkesinde böyle bir durum vardır bilmem :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve Murat Alper
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Türk bayrağı yerlerde değil, göklerde olmalıdır. Sayın cumhurbaşkanımız birçok kez bayrağı yerden almıştır. Son zamanlardaki Natodaki görüşleride takdir edilesidir. :oke:

günün resmi



dünyanın hangi ülkesinde böyle bir durum vardır bilmem

Fotoğraf Acaba Türkiyede mı yada gerçek mi. şimdi öyle birşey ki arap vs ile aramızı açmaya çalışan çok. yani ezelden beri kazık vs atmış olabilirler fakat dikkat ederseniz türkler köpeklere karabaş bilmem ne arap ısımleri veriyordu, aynı şekilde araplarlda benzer isimleri veriyordu. yani bence buradada bir algı vs operasyonu olabilir yada kasıt varsa ne amaçla bayrak yere kondu oda tuhafmış :hmmm Türkiye olsa muhtemelen çoktan kaldırılmıştır ama arap ülkesinde böyle birşeyi neden yapsınlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Kahkaha
Tepkiler: Coolwhisper, MAERKEK, Silinen Üye 2625978 ve 2 diğerleri
PALA.

PALA.

Üye
Türk bayrağı yerlerde değil, göklerde olmalıdır. Sayın cumhurbaşkanımız birçok kez bayrağı yerden almıştır. Son zamanlardaki Natodaki görüşleride takdir edilesidir. :oke:
Türklüğü ayaklar altına aldıklarını da unuttun tabi. Tribüne oynamakla olmuyor, önemli olan bayrağı yerden almak değil, yere düşürmemektir. Ayrıca ülkenin her tarafına nato üs kurdu, bu bir tür işgaldir. Somut örneği olan savaşlar bu yüzden yaşanıyor. Şimdi bu yorumu okurken, Ermenistan sınırındaki mayınlar temizleniyor, hayırdır ? Danışıklı dövüş mü var ? Yoksa sınırların namus olduğunu mu unuttular ? Şuan komşu ülkelerin geneli bayrağımızı yere atıp çiğniyor, yakıyor, ben burada sivrisinek saz misali sadece bir tane paylaştım, provakasyon diye düşünenlere tatlı rüyalar diliyorum.
 
  • Düşünceli
Tepkiler: Silinen Üye 2553318
fatihmenteş

fatihmenteş

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
  • Kahkaha
Tepkiler: Coolwhisper, Murat Alper ve Silinen Üye 2625978
PALA.

PALA.

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Çal bakim (h)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mesaj birleştirildi:

Tekerleğin şakası olmaz...
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Yeni versiyon
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Bu ne böyle yahu :utandım:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Son düzenleme:
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: Silinen Üye 2625978, MAERKEK ve Murat Alper
MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Goy goy'a çevirmişssiniz
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Sevdim
  • Beğen
  • Kahkaha
Tepkiler: fatihmenteş, Silinen Üye 2625978, DarkredBlue61 ve 2 diğerleri
PALA.

PALA.

Üye
Goy goy'a çevirmişssiniz
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kalıbımız ağır geldi. Madem güneş karşıdan vurdu, gölge gözlüklerimizin altıdır! (h)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve MAERKEK

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihmenteş ve Murat Alper


Üst Alt