Valla Bilmiyorum Geçen Gördüm Fotoyu Gerçek Mi Montaj Mı Onuda BilmiyormAdmin Coğrafya bilgimizi test ediyor galiba...?


Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bağcılar çocuğuyum![]()
müthişEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Nokia 808 Pureview ile çekildi . Ekte 41 mp olan hali mevcuttur . İsteyen indirip bakabilir.
renk tonları filan biraz tuhaf gibi. özellikle şu sağ tarafta ormanlık falanEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Nokia 808 Pureview ile çekildi . Ekte 41 mp olan hali mevcuttur . İsteyen indirip bakabilir.
Elimle kapatmışım orayırenk tonları filan biraz tuhaf gibi. özellikle şu sağ tarafta ormanlık falan
ufaktan bir fluluk var gibiEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@DarkredBlue61
Beyşehir Gölü mü orasıEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
@DarkredBlue61
o ne ?fluluk
Güneş altında çekince sende biliyorsun ekranı görmek baya zorlaşıyor. Odaklama işareti olan yeşil çerceve çıkınca çekiyorum. Görüntü sabitleme olayı da olmadığı için en ufak harekette görüntü bozulabiliyor. Ben fluluk göremiyorum. Su yüzeyinde dalgalar gayet belli. Yansımadan dolayı sana öyle gelmiş olabilir mi?ufaktan bir fluluk var gibi
Sille barajıBeyşehir Gölü mü orası
o ne ?
Türkçe yazsana
bilen var hiç bilmeyen var
