Güneş enerjisi

  • 16 Temmuz 2017
  • 290 Okunma
  • 11 Cevap

0/5, 0 Oy
  1. Meraba arkadaşlar güneş enerji panelleri nasıldır kullanan var mı

    G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     


    Yazan: phasan
    Mobil cihaz ile gönderdi
  2. Siz hangi açıdan soruyorsunuz ? Fiyat , ebat , şekil , boyut vs
    ---
    Siz hangi açıdan soruyorsunuz ? Fiyat , ebat , şekil , boyut vs . Kullanmadım ama güneşten üretilen elektrikli bir evde birkaç gün kaldım
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. Ebat ve fiyat

    G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. 40*120 bir güneş paneli ile aküsü dönüştürücü vs . Dahil tüm sistem yaklaşık 4 bin idi . Ölçüleri tam hatırlamıyorum .
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. 4 bin ne yahu çok pahalıymış. Sorsan 200-300 derdim. O kadar alakam yok :ehe
     
    iPhone ile gönderdi
  6. Tüm sistemin fiyatı yaklaşık 4000 , aküsü zaten 2000 olsa gerek .
     
  7. Gunluk bir ev ihtiyacı için nekadar güneş enerjisi almak gerek ve sanırım ortalama bir fiyat 1000 tl üstü

    G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. Çok faydalı ama çok pahalı imkanım olsa bende alırım .
     
  9. Bunlarin vergisi vardi bildigim kadariyls boyle bisey kullanirsan vergi odersin.

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. Kendi evimizin bahçesine kazılan su kuyusuna bile vergi almaya kalkılıyor.
    Bunada mı vergi alınıyor ? Güneşi kullandığın için mi vergi alacak devlet:)
    ---
    Boyuttan ziyade sizin talep ettiğiniz enerji ne kadar ona göre birşey söylersek daha doğru olur. Kaç volt, kaç amper...
    Güneş enerjisini depolayarak kullanmak şart. Hazır devrelerde var ama fiyatı gücüyle doğru orantılı
     
  11. Hocam maalesef öyle Rize'li bi amca vardı kendi imkanlarıyla ve sponsor yardımlarıyla evinin yakınına rüzgar tribünü yapmıştı. Baya masraflı olduğunu söylemişti. Vergi kesiyorlarmış.
     
    sinan yüksel bunu beğendi.
  12. Sonra memleket niye ilerlemiyor derler. Kaçak elektrik kullananlara af çıkartırlar ancak. Adamın kime ne zararı varmış :hmmm
    Asıl böyle adamlara destek verecen...
     
    phasan bunu beğendi.
Yüklüyor...
21/01/2018 - 23:44