abi sen işi çözmüssün yaben de daha hiç bakmadım
buraya bakıyorum bi hareket varmı diye![]()

abi sen işi çözmüssün ya![]()
![]()
![]()


Navifirm değil de Suite'e bakan kişi daha çoktur.

galiba haklısın son 1 haftadır açılan "belle güncellemesi geldi" başlıklarına bakılırsa suite e bakan daha çok 
kaçarmı yaa bu kadar insan kontrol ediyo C6-01 e Belle geldiğinde maxicep serverlar cokmezse iyidir![]()


galiba haklısın son 1 haftadır açılan "belle güncellemesi geldi" başlıklarına bakılırsa suite e bakan daha çok
![]()
Ister misin şimdi birisi 'Belle geldi hücum' diye bir konu açsın. Adam asrın hatasını yapmış olur kesin kelle gider.

Açayım mı![]()



amaaann diyim sen bize lazımsın
dur ben kendimi feda ederim gerekirse![]()

Hele biraz bekle, şimdilik kelle gövdende dursunAçayım mı![]()

Yok yok sen de dur. Sanırım o Kara Murat benim arkadaşlar.amaaann diyim sen bize lazımsındur ben kendimi feda ederim gerekirse
![]()
