Günde kaç defa Navifirm e bakıyorsunuz? :))

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Hic
 


CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben de daha hiç bakmadım :)
buraya bakıyorum bi hareket varmı diye :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Navifirm değil de Suite'e bakan kişi daha çoktur.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi sen işi çözmüssün ya :D :D :)

yalnız konudaki cevaplara bakarak navifirm kontrolüne başlasam mı dedim
2-3 kişi dışında herkez bizim gibi burayı takip ediyor galiba :D
gözden kaçırmayalım sonra C6-01 in Belle yi :)
 
Febris

Febris

Üye
kaçarmı yaa bu kadar insan kontrol ediyo C6-01 e Belle geldiğinde maxicep serverlar cokmezse iyidir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve CanKartaL
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
maxicep dururken navifirm'de işin ne?
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve Febris
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Febris

Febris

Üye
RM-601 de gorundu Belle ama 718 de bi kıpırdama yok...:hmmm
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kaçarmı yaa bu kadar insan kontrol ediyo C6-01 e Belle geldiğinde maxicep serverlar cokmezse iyidir :D

sorma dostum 1-2 saat önce maxicep e bağlanamadım bir an "yoksa cumartesi günü demeden yolladılar mı navi ye belle yi" dedim :D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Febris
Febris

Febris

Üye
:D :aha:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:D:D galiba haklısın son 1 haftadır açılan "belle güncellemesi geldi" başlıklarına bakılırsa suite e bakan daha çok :D

Ister misin şimdi birisi 'Belle geldi hücum' diye bir konu açsın. Adam asrın hatasını yapmış olur kesin kelle gider.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve Febris
Febris

Febris

Üye
:zuhaha:
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:D:D yok hafta sonu pek kimse inanmaz herhale :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
şimdi lak diye açarsan ayıp olur biraz bekle yavaş yavaş açarsın :d
 

trontr

Üye
annadan ağzım yandı daha belle için bakmadım hiç. Gelince de hemen yüklemicem önce rahat rahat yedeklemelerimi yapcam. Hard format atcam. Depo hafızasını biçimlendircem. Sonra yükleyecem :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt