guncelleme var diyor...

    Konu Sahibi
guncelleme var diyor...
Oncelikle tum arkadaslarima selam
Ben yeni telefon aldim galaxi s3 mini
Bunda 4.1.1 surumu var aldığımdan
Beri yeni yazilim guncellemesi var
Diyor ne yapmam lazim guncellesem
Bir sorun olur mu arkadaslar beni bu konuda
Aydinlatirsaniz cok sevinirim ...
 

avast

Üye
sorun olmaz hatta bazi olan ufak ssorunlar cozulur guncellemenin temel amacida bu zaten
 

avast

Üye
o konhda bir bilgim yok eger guncelleme kucuk paketse sanmiyorum ama 4.2.2 ye gecis falansa belki ama cok dusuk bir ihtimal
 

aleranol

Üye
merak etme hiçbirşey olmaz
 
Silinmez. No wipe olur tüm güncellemeler. Sadece low ship rom superwipe'dır.
 
    Konu Sahibi

Arkadaslar guncelleyecem bakalim bir
Degisiklik olacak mi...
 

-Emre

Üye
Ekran kilidi şu efekti gidiyor çokça önemli bir güncelleme değil ama kur.

- - - Eklendi - - -

Su efekti
 

-Emre

Üye
Ama default olarak değişiyor sonuçta =)