gülmekten kopartan yazılar :)))

Sponsorlu Bağlantılar

Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi
gülmekten kopartan yazılar :)))
> İşte ! aradığım kız bu
>
> İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini
> çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı.
> Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü
> bulamadı.
> Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından:
> 'Evde mi bıraktım acaba?' İşte o an
> aradığım kız bu dedim.
> ----------------------------------------------------
> Pişmanlık
> Bilinçli tüketim, bilinçli üretimle olur 18.000 YTL
> kredi kartı borcum olduğunu öğrenen babamın ilk
> tepkisi;
> 'Keşke korunsaydım'
> ---------------------------------------------------
> Altıncı his
> 6. His filmini izledin mi dedim. Hayır ama çok övdüler
> dedi.
> Bende filmin CD'si var, istersen vereyim izle, ben de
> çok beğendim dedim.
> Şimdi izlersem bir şey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem
> lazım önce dedi.
> Sustum.Gülmedim bile. Artık görüşmüyoruz.
> ----------------------------------------------------
> Öncelik
> Evlenmeyi düşündüğü erkek arkadaşının 'benden
> önce biriyle oldun mu?' sorusuna, 'buraya gelmeden
> önce mi?' cevabını vererek evlilik umutlarını
> magmalara atan hatunun gerçek sarışın olduğunu
> söylememe bilmem gerek kaldı mı?
> ----------------------------------------------------
> Suyu ısıt
>
> Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum.
> Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: 'Hanım suyu
> ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz.'
> Hala gülmekteyim.
> ----------------------------------------------------
> Maalesef Kaybettik
> Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil
> servisine taşıyan, ancak yarım saat sonra doktorun
> 'maalesef annenizi kaybettik' demesiyle annelerinin
> öldüğünü öğrenemeyen(!)
> bunun yerine 'ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını
> daha demin buradaydı!' deyip doktoru bir güzel döven
> komşularım var duyurulur...
> ----------------------------------------------------
> Ramazan geldi
> Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli
> beri,orucu bozulmasın diye bana 'kanka' diyor ya..
> ----------------------------------------------------
> Danger
> Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki 'DANGER'
> yazısını görüp de
> 'Allah'ın akıllısı, tanker yazacağına danger
> yazmış' diyen ve arkasından kahkahalarla gülen
> teyzemi nerelere göndersem acaba?
> --------------------------------------------------
> Kıbleye çevirin
> Bu zamana kadar hiçbir şeyi alkışlatamamıştım
> kısmet bugüneymiş.
> Lütfen o büyük alkışlarınız pilota 'Uçağı
> kıbleye çevirin, namaz kılacağım' diyen gurbetçi
> vatandaşımıza gelsin. Haberi gördüğümde ben öyle
> yaptım da.
> ----------------------------------------------------
> Efendi Çocuklar
> Lütfen bir alkış da benim anneme zira kendisi geçen
> gün televizyonda
> zap yaparken, Aydın ve Fatih Ürek'i görünce,
> 'Ben bunları çok
> severim, mankenlerle falan dedikoduları çıkmıyor,
> terbiyeli çocuklar' dedi.
> -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Bizim oradaki Carrefour´un ilk açıldığı zamanlar.
> Mağazada anlık
> indirim duyurularını anons eden kişi şöyle dedi:
> 'Pantolonları indirdik, orta reyonda sizleri
> bekliyoruz.'
> ----------------------------------------------------
> Lise yıllarında Milli Güvenlik dersinde hocamız olan
> subay, sınıfın
> güzel kızlarından birini kaldırmış ve ondan subay
> rütbelerini
> küçükten büyüğe doğru saymasını istemişti.
> Sıralamayı aynen yazıyorum:
> 'Teğmen, üsteğmen, yüzbaşı, binbaşı, yarbaşı
> ve albaşı.'
> ----------------------------------------------------
> Geçenlerde gittiğim düğünde takılan paraları anons
> eden şahıs aynen
> şöyle dedi:
> 'Gelin hanım köşede, isteyen takabilir.'
 


tuba.dmn

Üye
:D:D çok güsel
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Çok iyiymiş Yaa:D
 

jöly

Üye
:kop::kop:
 

tuba.dmn

Üye
:D:D
 
Caldere

Caldere

Üye
:D:D
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
:kop::kop:
 

cigatay

Üye
:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:kop::kop:
 
teomaxi

teomaxi

Üye
sonuncusunda iyice koptum
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
:D:D
 
mat-rock_58

mat-rock_58

Üye
:kop::kop:
 

Benzer Konular



Üst Alt