Metin MF Üye kayahan14' Alıntı: Kardeşim bence mediafire yı kullanarak bi uploader programı yapmalısın bu herkesin işine yarar Genişletmek için tıkla ... evet bu süper olur
kayahan14' Alıntı: Kardeşim bence mediafire yı kullanarak bi uploader programı yapmalısın bu herkesin işine yarar Genişletmek için tıkla ... evet bu süper olur
ॐOsMaN Üye http://www.maxicep.com/symbian-3-diger-internet-uygulamalari/google-sozluk-gir-iceri-703747.html bu java tabanlı jar uygulaması symbianın hepsinde çalışır
http://www.maxicep.com/symbian-3-diger-internet-uygulamalari/google-sozluk-gir-iceri-703747.html bu java tabanlı jar uygulaması symbianın hepsinde çalışır
Kayahan14 Üye fatih54102' Alıntı: 0.2 Eklendi Genişletmek için tıkla ... fatih dediğimi yapabilirmisin mediafire sitesini kullanarak bi uploader yapabilir misin
fatih54102' Alıntı: 0.2 Eklendi Genişletmek için tıkla ... fatih dediğimi yapabilirmisin mediafire sitesini kullanarak bi uploader yapabilir misin
fatih54102 Üye Konu Sahibi kayahan14' Alıntı: fatih dediğimi yapabilirmisin mediafire sitesini kullanarak bi uploader yapabilir misin Genişletmek için tıkla ... Uploader yapılır ama şuan için gerekli bir şey değil.
kayahan14' Alıntı: fatih dediğimi yapabilirmisin mediafire sitesini kullanarak bi uploader yapabilir misin Genişletmek için tıkla ... Uploader yapılır ama şuan için gerekli bir şey değil.
Kayahan14 Üye fatih54102' Alıntı: Uploader yapılır ama şuan için gerekli bir şey değil. Genişletmek için tıkla ... senin için değildir ama gerekli bir şey bi konu aç bak genele nasıl ilgi görür yaparsan harika olur
fatih54102' Alıntı: Uploader yapılır ama şuan için gerekli bir şey değil. Genişletmek için tıkla ... senin için değildir ama gerekli bir şey bi konu aç bak genele nasıl ilgi görür yaparsan harika olur
Kayahan14 Üye akinorta' Alıntı: öncelikli olarak gerek yok bence de. Benden tavsiye nokia store a kaydını yaptır... Genişletmek için tıkla ... ilk dediğine değilde 2.ye katılıyorum koy 2.50 den bi kaç kişi alsa bile kârdır
akinorta' Alıntı: öncelikli olarak gerek yok bence de. Benden tavsiye nokia store a kaydını yaptır... Genişletmek için tıkla ... ilk dediğine değilde 2.ye katılıyorum koy 2.50 den bi kaç kişi alsa bile kârdır
akinorta Üye Sen de paylaşabilirsin yaptıklarını mağazadan ücretsiz+reklam ya da ücretli bir model yapabilirsin.
Kayahan14 Üye akinorta' Alıntı: Sen de paylaşabilirsin yaptıklarını mağazadan ücretsiz+reklam ya da ücretli bir model yapabilirsin. Genişletmek için tıkla ... reklamla nasıl oluyor ayrıca benim sisler hep başka çakışmalardan çalma onları kendim nasıl paketlerim
akinorta' Alıntı: Sen de paylaşabilirsin yaptıklarını mağazadan ücretsiz+reklam ya da ücretli bir model yapabilirsin. Genişletmek için tıkla ... reklamla nasıl oluyor ayrıca benim sisler hep başka çakışmalardan çalma onları kendim nasıl paketlerim
fatih54102 Üye Konu Sahibi kredi kartı yokki olsa.. Bana store publisher üyeliği alana 4 tl paypal göndereceğim..
arslanla Üye medifire uploader çok tutar ben de medifire kullanıyorum programı yapan olursa ilk ben alırım tabi mobil ödemeyle....
medifire uploader çok tutar ben de medifire kullanıyorum programı yapan olursa ilk ben alırım tabi mobil ödemeyle....
fatih54102 Üye Konu Sahibi şimdi mediafire yapısına baktım ancak çok karmaşık bir yapısı var tek request ile olacak iş değil kaldı ki qt bu tür şeylerde percentage yani yüzdelik göstermiyor bu yüzden bir anlamı kalmaz.
şimdi mediafire yapısına baktım ancak çok karmaşık bir yapısı var tek request ile olacak iş değil kaldı ki qt bu tür şeylerde percentage yani yüzdelik göstermiyor bu yüzden bir anlamı kalmaz.
Kayahan14 Üye Mediafire değilde başka bir site kullansan rapidshare veya dosyatc veya herhangi bir upload sitesi hotfile olabilir sendspace olabilir
Mediafire değilde başka bir site kullansan rapidshare veya dosyatc veya herhangi bir upload sitesi hotfile olabilir sendspace olabilir
aliosman166 Üye kayahan14' Alıntı: Mediafire değilde başka bir site kullansan rapidshare veya dosyatc veya herhangi bir upload sitesi hotfile olabilir sendspace olabilir Genişletmek için tıkla ... qfs.mobi veya dosya tc olsun mobil yapıma uygun bunlar.. hotfile rapid felan premium istiyor onlar olmasın..
kayahan14' Alıntı: Mediafire değilde başka bir site kullansan rapidshare veya dosyatc veya herhangi bir upload sitesi hotfile olabilir sendspace olabilir Genişletmek için tıkla ... qfs.mobi veya dosya tc olsun mobil yapıma uygun bunlar.. hotfile rapid felan premium istiyor onlar olmasın..