Gta4 eflc ekran karti sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Hades92

Hades92

Üye
    Konu Sahibi
Gta4 eflc ekran karti sorunu
arkadaslar oyunu kurdum oyuna giriyorum fakat ayarlarda ekran kartim 59mb olarak gozukuyor ve oyunu acinca etraf boş oluyor evler,arablar ve yollar gozukmuyor bunu nasl duzelteblrz? yardimlarnz beklyorum
 


Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
directx ile sorun var çok büyük bi ihtimal.. sistem özelliklerini ve yazılımsal bilgilerinide dahil yazarsan belki bir çağre bulabilirim
 
Hades92

Hades92

Üye
    Konu Sahibi
sistem windows 7 dual core 2.40 3gb ram intel hp graphic 1gb oyunda nedn 59mb olara gozukuyor
 
Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
sistem windows 7 dual core 2.40 3gb ram intel hp graphic 1gb oyunda nedn 59mb olara gozukuyor


oyunun ekran kartını görmemesi gibi bi durum söz konusu olamaz.. bana directx sürümünüde yaz demiştim.. oyunda ayarlarda benchmark diye bir test ayarları var oraya tıklayıp test et.. görsel olarak nasıl bi not verecek onu gormemiz lazım.. yükleme ile ilgili bi sıkıntı yaşamış olabilirsin silip yeniden yüklemeyi dene.. ekran kartını güncelle kendi sitesinden.. directx sürümünü oyunun kurulum paketindekiyle güncelle eski olabilir..
 
Hades92

Hades92

Üye
    Konu Sahibi
uzun araştirmalarim sonucu on board ekran kartimdan dolayi oyun acilmazms 64mb lik bi hafiza ayriyormus yinede tesekkurler directx ile hç bir ilgsi yok hepsni yukleyp dnedim x9 x 10 x11sonuc ayni oyuna griyor ama evler,yollar... bomboş oyunla ilgli ne varsa pcden sildm oynamamak daha iyi
 
SheFy

SheFy

Üye
Zaten boşuna harici ekran kartları satılmıyor. On board ekran kartında oyun oynamak hayal.
 
Hades92

Hades92

Üye
    Konu Sahibi
aynen bunu bilseydim basta almazdım
 
Uhops

Uhops

Üye
bu konuyla ilgisi pek yok ama bende gta 4 var arabanın plakasında liberty city yazıyor. Yani bendeki gta eflc mi. Diğer gta mi.
 


Üst Alt