Oyun Gta San Andreas oyundan atıyor ! Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

ceza98

Üye
    Konu Sahibi
Gta San Andreas oyundan atıyor ! Yardım
İyi günler arkadaşlar oyunu açtığımda hiç sorun kasma yok bir 15 dk oynadıktan sonra aniden oyundan atıyor her seferinde aynı değişmiyor

Edit: apk ve obb ile ilgili bir sorun yok diğer telefonum (discovery) denedim

Edit 2 : telefon Huawei y320 ram 512 mb işlemci çift çekirdek 1300 ghz mtk mt6572 var telefon rootlu greenify gama booster seeder gibi root gerektiren performans uygulamalarıyla diğer oyun ve uygulamalarda sorun yaşamıyorum
 


OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Ben olsam bende atarım açmaya çalıştığın telefona bak :blink:
 

ceza98

Üye
    Konu Sahibi
Ben olsam bende atarım açmaya çalıştığın telefona bak :blink:

Ama kasma yok bunun bi nedeni olmalı hangisi yetersiz geliyor anlamadım biraz yardımcı olsanız eğer yapılacak bişey yoksa oyunu kaldırıcam. Birde bu oyun minimum kaç mb ya da gb ram istiyor
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Ama kasma yok bunun bi nedeni olmalı hangisi yetersiz geliyor anlamadım biraz yardımcı olsanız eğer yapılacak bişey yoksa oyunu kaldırıcam. Birde bu oyun minimum kaç mb ya da gb ram istiyor
en az 300 mb ram ister şöyleki takılmama durumu olabilir işlemci sıkıntıyı gördügünde kapatır direk sunuçta zorla açıyosun
Ama kasma yok bunun bi nedeni olmalı hangisi yetersiz geliyor anlamadım biraz yardımcı olsanız eğer yapılacak bişey yoksa oyunu kaldırıcam. Birde bu oyun minimum kaç mb ya da gb ram istiyor
en az 300 mb ram ister şöyleki takılmama durumu olabilir işlemci sıkıntıyı gördügünde kapatır direk sunuçta zorla açıyosun
 
Shay-Patrick-Cormac

Shay-Patrick-Cormac

Üye
1 gb ram yeter mi?
 

ceza98

Üye
    Konu Sahibi
en az 300 mb ram ister şöyleki takılmama durumu olabilir işlemci sıkıntıyı gördügünde kapatır direk sunuçta zorla açıyosun

en az 300 mb ram ister şöyleki takılmama durumu olabilir işlemci sıkıntıyı gördügünde kapatır direk sunuçta zorla açıyosun
Peki hocam bu işlemcinin zora geldiğinde oyunu otomatik kapatmasını önleyecek bi ayar vesaire varmı benim için işlemcinin son hız çalışması hiç sorun değil build.prop ayarlarında bununla ilgili bir seçenek varmıdır ?
en az 300 mb ram ister şöyleki takılmama durumu olabilir işlemci sıkıntıyı gördügünde kapatır direk sunuçta zorla açıyosun

en az 300 mb ram ister şöyleki takılmama durumu olabilir işlemci sıkıntıyı gördügünde kapatır direk sunuçta zorla açıyosun

Peki hocam bu işlemcinin zora geldiğinde oyunu otomatik kapatmasını önleyecek bi ayar vesaire varmı benim için işlemcinin son hız çalışması hiç sorun değil build.prop ayarlarında bununla ilgili bir seçenek varmıdır
 
Shay-Patrick-Cormac

Shay-Patrick-Cormac

Üye
soylediklerinin ikiside olmaz en az 1 gb ramin olmasi lazim
 

ceza98

Üye
    Konu Sahibi
Bence oyundan atması ram ile ilgili değil işlemci yüzünden atıyor
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
ram de olabilir çünkü 512 ramin 250-300 mb ı zaten kullanılır sistem tarafından geriye kalır net 100-150 mb
 
Shay-Patrick-Cormac

Shay-Patrick-Cormac

Üye
ram dir zaten baska ne olacak
 

ceza98

Üye
    Konu Sahibi
Anladım hocam bu tel ile GTA sa oynanmaz çok sağolun yardımınız için vice city oynatıyor onu tekrar yükleyeyim :)
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Anladım hocam bu tel ile GTA sa oynanmaz çok sağolun yardımınız için vice city oynatıyor onu tekrar yükleyeyim :)
Bence yükleme kardeş bende de 512 li bi cihaz vardı 10 dk oynatıp atıyodu dışarı :ehe
Gerçi senin 1.3 ghz çift çekirdekli cihazın var belki atmaz
 

ceza98

Üye
    Konu Sahibi
Bence yükleme kardeş bende de 512 li bi cihaz vardı 10 dk oynatıp atıyodu dışarı :ehe
Gerçi senin 1.3 ghz çift çekirdekli cihazın var belki atmaz
Yok kardeş daha önce vardı atmıyordu bu arada 1 saat önce telefonu restart yaptım grenify ile Rami tamamen temizleyip boş rami 260 mb kadar dayadım 1 saat oynadım yine attı ama buda başarı :D
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Peki hocam bu işlemcinin zora geldiğinde oyunu otomatik kapatmasını önleyecek bi ayar vesaire varmı benim için işlemcinin son hız çalışması hiç sorun değil build.prop ayarlarında bununla ilgili bir seçenek varmıdır ?


Peki hocam bu işlemcinin zora geldiğinde oyunu otomatik kapatmasını önleyecek bi ayar vesaire varmı benim için işlemcinin son hız çalışması hiç sorun değil build.prop ayarlarında bununla ilgili bir seçenek varmıdır
Hocam o işlemcinin korumasıdır GTA ugruna telefonu mındar edersin
 


Üst Alt