BigSmoke15
Üye
Gta 4 Kasıyor Sonra Donuyor
Gta 4 Kasıyor Sonra Donuyor çok saçma ilk başlarda çok güzel oynuyorum tüm ayarlar düşük...İşte sistem: AMD Athlon(tm)64X2 Dual Core Processor 3800+ 2.00Ghz,3.00 GB RAM Fiziksel Adres Uzantısı
Ekran kartım: NVIDIA GeForce GT 430 1024.0 GB Bellek geçerli monitör türü:1280x1024 Tak kullan monitör diretk x 10 da var
NOT:Benim bilgisayarım ''SERVICE PACK 2'' Gta 4 ise bununla uyumlu değil ben kodlarla bilgisayarımı ''SERVICE PACK 3'' olarak gösterim işte dediğim gibi oyuna giriyor bir süre sonra kasıyor sonra tamamen donuyor.
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER...
Ekran kartım: NVIDIA GeForce GT 430 1024.0 GB Bellek geçerli monitör türü:1280x1024 Tak kullan monitör diretk x 10 da var
NOT:Benim bilgisayarım ''SERVICE PACK 2'' Gta 4 ise bununla uyumlu değil ben kodlarla bilgisayarımı ''SERVICE PACK 3'' olarak gösterim işte dediğim gibi oyuna giriyor bir süre sonra kasıyor sonra tamamen donuyor.
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER...


