gta 3 kaydettiği yerden başlamıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

34tarık

Üye
    Konu Sahibi
gta 3 kaydettiği yerden başlamıyor
s.a
gta 3 oyununu DVDden yükledim sorunsuz çalışıyor türkçe olsun die yama yükledim fakat oyunu her defasında en baştan oynamak zorunda kalıyorum kayıtlı yerden açmıyor oyun kapanıyor
 
cengizx1

cengizx1

Üye
oyunu tekrar yukle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt