gt-b5310 Exchange activesync yardm lutfen

papyruss

Üye
    Konu Sahibi
gt-b5310 Exchange activesync yardm lutfen
exchange activesync ayarlari hakkinda bana bilgiverebilirmisiniz sUnucu urlsi etki alani vs. gibi alanlari neye gore doldurucaz ne yazicaz lutfn yardim
 

papyruss

Üye
    Konu Sahibi
Yardim yok mu ya?
 

papyruss

Üye
    Konu Sahibi
Gúncel, yardım bekliyorum kaç gúndúr ama ilgilenen yok
 
bu konu hakkında bende yardımbekliyorum şimdiden tşkler

--------------- Ekleme ---------------

bu telefon hakkında birkaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim

1.facebook,you tube de video izleyemiyorum.
2.ınstant messenger i kullanamıyorum
3.oyun yükleme ve oyun bulamıyorum yer veya link
4.exchange activesync ayarlarını kullanma

BU KONULAR HAKKINDA DETAYLI BİLGİ VERİRMİSİNİZ.ÇOK ACİL LÜTFEN YARDIMMM
 

papyruss

Üye
    Konu Sahibi

1. Face veya youtubedan vıdyo ızleme var bolt.dıye bı tarayıcı var onu kullan. ama ugrastırıyo ve vıdyo kalıtesı cok kotu, ızleme daha ıyı
2. Instant messengeri kullanabılmen ıcın parlingonun sıtesınden uyelık alman gerekıyor
3. oyun yuklemesı cok basit sadece kur dıye bı seçenek var onu tıklıyosun. oyunlarıda arastırırsan bulursun
4. kelin ilacı olsa kendi başına súrermis
bu konu hakkında bende yardımbekliyorum şimdiden tşkler

--------------- Ekleme ---------
 
Diyorum size her türlü konuda bana danışın bu telefon hakkında
G-Mailin exchange activesync ayarlarını buldum ben şimdi vermem gerekirse:
Sunucu Ayarları
Sunucu URL: m.google.com
Kullanıcı adı: mailadresiniz@gmail.com
Parola: parolanız
Etki Alanı: Boş geçiniz
SLL Kullan: AÇIK

şeklinde yaparsanız Gmailin Activesync ayarlarını girmiş olursunuz Hotmailinkini bulamadım ama en yakın zamanda onu da bulacağım
 

pasante

Üye
arkadaşlar hotmail in exchange activesync ayarlarını buldum bunuda scorpidos arkdaşımızın yazmış olduğu g mail ayarlarında yola çıkarak bi denemeyle sunucu url sini m.hotmail yaptım ve oldu.. scorpidos arkdaşıma tşk ederim o olmsaydı ayarları bulamazdım.. yani ayarlar şöyle...

Sunucu Ayarları
Sunucu URL: m.hotmail.com
Kullanıcı adı: mailadresiniz@hotmail.com
Parola: parolanız
Etki Alanı: Boş geçiniz
SLL Kullan: AÇIK
 

ozerme

Üye
hotmaili denedin çalışıyor mu? live, windowslive, hotmail farkediyo mu?
 

pasante

Üye
hotmail çalışıyo diğerlerinin de başına m harfini koyarsan olur sanırım ama emin değilim bi dene yani ;

m.live, m.windowslive, m.hotmail..
 

ozerme

Üye
şu anda telefondan internete giremiyorum deneyince söylerim.
 

ozerme

Üye
live çalışmıyor galiba. uğraştım biraz işe yaramadı. m.hotmail ile de denedim oda olmadı. gmail çalışıyo ama live olmadı
 
m.hotmail.com çalıştı güzel fikirdi papyruss teşekkür ederim fakat sadece 15 gün felan kullandım 100 MB paketten 70 MB yedi acaip yiyor O yüzden kullanmayı bıraktım en azından push mail özelliğini kapattım senkron etmek istediğimde elle senkron edecem
 
gmail için ayarlari bilen yokmu bi yardımcı olun arkadaşlar ya hd2 var ve rehberim yok çılaracam

--------------- Ekleme ---------------

gmail için olanı bir türlü yapamadim aynen uyguladım ama olmuyor arkadaşlar hotmail oluyor ama gmail olmadı
 

Venqeful

Üye
ya bnm tüm rehberim silindii
 

ozge_86

Üye
denedim çalışmıyor Hotmail olarak ve windowslive olarak denedim ikisi de çalışmıyor.
Lütfen biri bana yardım etsin

--------------- Ekleme ---------------

aaaaa benim de tüm refber kayıtlarım silinmiş ='(
 

jesus24

Üye
arkadasalar bende hotmaili denedım calısıyor