Gsm Operatörleri ve Telekom

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Gsm Operatörleri ve Telekom
Sayın yöneticiler, gsm operatörleri ve telekom forumunda genel bilgiler ve anketlerin altındaki açıklamada 2 kere genel bilgiler diye açıklama yazılmış bu yazı hatasını lütfen düzeltiniz.
Ayrıca gsm bölümüne eğlenceli birşeyler yapınız örneğin kampanyaları anında bildiren bir şey ya da kontör ile ilgili yarışmalar yapan bir moderatör getirilsin böylece gsm canlanır çünkü unutmayın ki gsm forumu maxicebin beynidir. Mesela bu görevi ben bile yapabilirim. Sms ile haftada 2 kez olarak forumda aktiflik gösteren kullanıcılara kampanya haberlerini anında gönderebilirim. Bunun maliyeti de düşük olur zaten Turkcell'de 10.000 sms 35 kontör böylece tüm Turkcell'lilere anında yollayabilirim. Bunu ben yapabilirim diyorum çünkü askerdeki arkadaşımız tksharmely'den öğrendiğim çok şey var. O bu işi iyi yürütüyordu ama sonradan bozuldu ve hatlara ayda 1-2 mesaj uğrar oldu. Açtırdığı hat ile mesajlara da cevap veriyordu bu da iyi ama bunu başka birisinin yapması kendisinin ise sadece kampanyaları duyurması yeterliydi. Eğer bana yetki ve destek verilecekse belki de ilerleyen günlerde bu işi yapabilirim
 
Bu bölümde yenilik ve değişiklik olacak sanırım yakın zamanda
 

Ozan

Admin
Mesajınız yönetim tarafından dikkatli ve farklı açılardan özel olarak inceleniyor, Gsm bölümü zaten alt kategorilere ayrılacak ve kategorilere ayırdıktan sonra üzerimize düşen çok iş olacağı kesin. Yazdıklarınızı da dikkate alarak, Gsm bölümünde daha fazla ilerleme kaydetmek için adımlar atacağız ..
 

Neverex

Üye
Hayırlısı ne diyelim
 
    Konu Sahibi
Bu ne hal ya gerçekten çok kötü oldu kafa karıştırıcı ve bir bölümde milyon tane bölüm! Hiç iyi olmadı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...